ملاحظات بهداشتی چربی های حیوانی

ملاحظات بهداشتی چربی های حیوانی در مقابل روغن های گیاهی
قرن هاست که چربی حیوانی به عنوان چربی پخت و پز سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال، در سال‌های اخیر، روغن حیوانی به شهرت وحشتناکی دست یافته است و به دلیل بسیاری از مشکلات سلامتی مانند بیماری‌های قلبی، کلسترول بالا، سرطان، به چند مورد متهم می‌شوند.

اغلب گفته می شود که اگر می خواهید بالای 60 سال زندگی کنید، هرگز غذای خود را با گوشت خوک نپزید، یا خطر انسداد عروق و عوارض قلبی را تهدید کنید.

با این حال، مطالعات علمی نشان می دهد که چربی های حیوانی منجر به افزایش خطر حمله قلبی نمی شود.

در واقع، حتی اگر افرادی که با روغن های گیاهی غذا می پختند، سطح کلسترول پایین تری داشتند، اما در واقع در معرض خطر حمله قلبی قرار داشتند.

علاوه بر این، مشخص شده است که روغن حیوانی روژان دارای مزایای سلامتی متعددی هستند، مانند کمک به کاهش چربی (زیرا غنی از CLA، اسید چرب است که به سوزاندن چربی در انسان کمک می کند) و از طریق اشباع از سلامت پوست در درازمدت حمایت می کند.

چربی های موجود در آن اسیدهای چرب اشباع به عنوان واحدهای سازنده سلول های پوست در نظر گرفته می شوند و از آنجایی که آنچه مصرف می کنید در پوست شما منعکس می شود، مصرف این چربی ها فواید قابل مشاهده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر، روغن‌های گیاهی تنها از اوایل دهه 1900 وجود داشته‌اند و از آن زمان، دانشمندان راه‌های بی‌پایانی برای پردازش انواع روغن‌های گیاهی، اغلب به روش‌های غیرطبیعی که شامل مواد مصنوعی و شیمیایی می‌شود، اندیشیده‌اند.

به عنوان مثال، روغن کانولای همیشه محبوبی را که در هر سوپرمارکتی که فکرش را می کنید فروخته می شود، در نظر بگیرید.

آنها از دانه های کلزا می آیند که در واقع وجود ندارند. این دانه‌های “کلزا” در واقع نسخه‌های ترکیبی کلزا هستند که احتمالاً تحت درمان سنگین GMO و آفت‌کش‌ها قرار گرفته‌اند.

هنگامی که این دانه ها برداشت می شوند، برای جلوگیری از اکسیداسیون (به طوری که مدت زمان بیشتری باقی می مانند) در دمای غیر طبیعی بالا حرارت داده می شوند.

سپس دانه‌ها با یک حلال نفتی پردازش می‌شوند تا محصول نهایی استخراج شود روغن کانولا، که سپس مقداری دیگر حرارت داده می‌شود و با اسید مخلوط می‌شود تا هرگونه مواد جامد از بین برود، و در نتیجه محصول شفاف‌سازی شده‌ای به دست می‌آید که با فواید سلامتی فراوان تبلیغ می‌شود.

روغن حیوانی

ملاحظات اخلاقی چربی های حیوانی
برای بدست آوردن روغن حیوانی گوسفندی بدون بو ابتدا باید حیوانی را بکشید.

این واقعیت به تنهایی برای اکثر مردم قطبی کننده است، و به ویژه برای کسانی که گیاهخوار هستند یا به حقوق حیوانات متمایل هستند، مفهوم استفاده از چربی حیوانی برای پخت و پز ممکن است نفرت انگیز باشد.

اما برای حیواناتی که قبلاً برای مصرف ذبح شده‌اند، در واقع می‌توانید چربی را تهیه کنید تا از آن برای پخت و پز استفاده کنید و از هر قسمت حیوان استفاده کنید.

اگر به دنبال چربی خام حیوانی هستید، معمولاً باید آن را از یک کشاورز یا اگر خوش شانس هستید، از یک فروشگاه مواد غذایی خوب خریداری کنید.

برای هر برش گوشتی که قصابی تهیه می کند، چربی آن باقی می ماند یا کنار گذاشته می شود به این معنی که می توانید گوشت را با چربی یا فقط چربی را جداگانه خریداری کنید.

قبل از اینکه بتوانید با چربی بپزید، ابتدا باید آن را رندر کنید این به این معنی است که چربی را تا زمانی که ذوب شود گرم کنید و ناخالصی هایی را که می بینید که به بالا می آیند را از بین ببرید.

سپس محصول نهایی شفاف شده شما، روغن حیوانی صنعتی، می تواند برای پخت و پز شما استفاده شود.

روغن‌های گیاهی را می‌توان به صورت چرخه‌ای کشت و برداشت کرد، و اغلب اثرات زیست‌محیطی زیادی مانند کشاورزی حیوانات ایجاد نمی‌کند.

نقاط دود برای

  • منابع:
    1. Animal VS Vegetable Cooking Oil [Helpful Guide With Chart]
  • تبلیغات: 
    1. مواردی در مورد انجیر خشک و نحوه خشک کردن آن
    2. مردی با پد سلولزی یک خانه جنگلی بسازد
    3. استفاده از کودهای معدنی در طبیعت
    4. کشف یک تن شمش طلا در 50 متری زیر زمین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.