آجر اصفهان که با ان عجیب ترین سازه را بنا کردند

این مواد خام ذکر شده در بالا را می توان از مناطق مجاور و همچنین سایر ایالت های هند تهیه کرد.

فرآیند تولید آجر سیمانی

امروزه آجر اصفهان سیمانی به دلیل مقرون به صرفه بودن نقش مهمی در صنعت ساختمان سازی مدرن دارند. فرآیند تولید آجر سیمانی شامل مراحل ساده زیر است. شرح مختصری از مراحل فوق به شرح زیر است:

مرحله 1: تناسب

اولین قدم در ساخت آجر سیمانی تناسب است. برای تولید کیفیت دقیق آجر سیمانی، بتن و مواد اولیه باید در مقادیر مناسبی که بر اساس نسبت اختلاط آجر سیمانی بتن تعیین می شود، با پیروی از فرآیندهای اختلاط، قرار دادن و عمل آوری به نام «تناسب» مخلوط شوند.

مطابق با مشخصات استاندارد هند، محتوای ترکیبی سنگدانه در مخلوط بتن (که برای ساخت آجرهای سیمانی استفاده می شود) نباید از حجم سیمان پرتلند 6:1 تجاوز کند. بر اساس وزن، این نسبت به طور متوسط ​​1:7 در نظر گرفته می شود.

مرحله 2: مخلوط کردن

مرحله دوم در فرآیند تولید آجر سیمانی “اختلاط” است. در این مرحله برای جلوگیری از تشکیل توده باید رویه دقیقی را دنبال کرد، بنابراین باید به طور یکنواخت در تمام سطح پخش شود. بنابراین سیمان، آب و بتن باید کاملاً مخلوط شوند.

مرحله 3: چرخش

مرحله سوم در ساخت آجر سیمانی شامل چرخش است. در این مرحله تمام مواد اولیه از جمله آب در یک میکسر بتن جمع آوری شده و حدود یک و نیم دقیقه به هم می زنند.

چگونه می توان تجارت آجر سیمانی را ترویج داد
شما می‌توانید با بسیاری از تولیدکنندگان آجر سیمانی برای سفارش‌دهی تماس بگیرید، جایی که می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان را در «آجر سیمانی – فهرست تجاری ایندیامارت» بیابید.

از آنجا می توانید مخاطبین خوبی برای کسب و کار خود به دست آورید و به تدریج می توانید ایده کسب و کار خود را با کسب سود خوب گسترش دهید.