از توالت فرنگی چینی برای قوی تر شدن مفاصل خود استفاده کنید

توالت‌ های هوشمند که توالت فرنگی چینی نیز نامیده می‌شوند، توالت‌ هایی با فناوری‌ های داخلی هستند که می‌توانند بسیاری از عملکردها را با حداقل یا اصلاً بدون نیروی انسانی انجام دهند.

این موارد عبارتند از: باز و بسته شدن خودکار درب توالت، تمیز کردن و خشک کردن، از بین بردن بو از جمله عملکردهای دیگر.

توالت های هوشمند معمولا یک تکه هستند و مخزن توالت ندارند. این توالت‌ها بسیار گران‌تر از توالت‌های معمولی هستند و با ویژگی‌هایی که به همراه دارند، فهمیدن دلیل آن دشوار نیست.

توالت های کمپوست، توالت های خشکی هستند که از نظر بیولوژیکی زباله های انسانی را به مواد کمپوست تجزیه می کنند. بنابراین توالت های کمپوست برای عملکرد نیازی به آب ندارند.

برخلاف تصور اکثر مردم، توالت‌های کمپوست مدرن محصولاتی شیک و درجه یک هستند که می‌توانند در هر حمامی نصب شوند و ظاهری نامرتب به خود نگیرند.

یک مثال خوب توالت کمپوست Natures Head و توالت کمپوست SunMar است.

توالت

آنها هر دو قابل حمل هستند و یک پشتیبان عالی برای داشتن در خانه هستند. آنها می توانند هنگام بازسازی حمام یا زمانی که آب شما قطع شده است مفید باشند.

توالت های پرتابل به توالت هایی گفته می شود که به راحتی می توان آنها را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کرد.

آنها بیشتر به عنوان توالت کمپینگ یا حتی به عنوان توالت پشتیبان در خانه استفاده می شوند.

توالت های قابل حمل همه یکسان نیستند. برخی از آنها پیچیده هستند در حالی که برخی دیگر سطل های ساده ای هستند که صندلی توالت روی آنها بسته شده است.

در اینجا انواع مختلف توالت های قابل حمل آورده شده است:

  • شستشوی توالت های قابل حمل
  • کمپوست کردن توالت های قابل حمل
  • توالت های قابل حمل تاشو
  • توالت های قابل حمل سطلی

توالت های دامن دار به توالت هایی گفته می شود که دارای یک راهروی مخفی هستند. آنها دارای سطح صاف و بدون گوشه و سوراخ هستند که تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند.