از رب گوجه طبیعت به عنوان طعم دهنده در پخت کیک استفاده کنید

تفاوت های قابل توجهی در نحوه بسته بندی رب گوجه طبیعت و سس گوجه وجود دارد. رب گوجه فرنگی معمولاً در یکی از سه نوع ظرف بسته بندی می شود.

اگرچه بسته بندی ممکن است متفاوت باشد، محصول داخل آن ثابت می ماند. از طرف دیگر سس گوجه فرنگی معمولاً در شیشه فروخته می شود.

البته، بسته بندی طعم رب یا سس را تغییر نمی دهد، اما ارزش این را دارد که از این عامل آگاهی داشته باشید تا بدانید دفعه بعد که در حال گشت و گذار در قفسه های سوپرمارکت خود هستید به دنبال چه چیزی باشید.

رب گوجه فرنگی ارزش غذایی بالاتری نسبت به سس گوجه فرنگی دارد. نه تنها متراکم تر و غلیظ تر است، بلکه حاوی سطوح بالاتری از لیکوپن است.

این یک آنتی اکسیدان است که فواید زیادی برای سلامتی مانند بهبود سلامت پوست و سلامت قلب و محافظت در برابر برخی از انواع سرطان دارد.

در حالی که این آنتی اکسیدان خاص در همه گوجه فرنگی ها وجود دارد، سطوح بالاتری از آن در انواع فرآوری شده مانند رب گوجه فرنگی وجود دارد.

رب

یک وعده رب گوجه فرنگی نیز کالری و کربوهیدرات بیشتری دارد. در نهایت، از نظر ارزش غذایی، رب گوجه فرنگی با وجود استفاده در مقادیر کمتر، گزینه سالم تری نسبت به سس گوجه فرنگی ارائه می کند.

اگر همه شما سس گوجه فرنگی را تمام کرده اید، اما به انباری خود نگاه می کنید، و یک معدن طلا پیدا می کنید رب گوجه فرنگی، پس خوش شانس هستید.

رب گوجه فرنگی بهترین جایگزین برای سس گوجه فرنگی است اگر مواد آماده ندارید. تنها چیزی که برای تبدیل رب گوجه فرنگی به سس گوجه فرنگی نیاز دارید رب و مقداری آب است.

حتی ممکن است متوجه شوید که با این کار می توانید سس گوجه فرنگی زیبا و با طعم منحصر به فرد خود را بسازید.

چه کسی می داند، ممکن است هرگز به خرید اجناس آماده برنگردید، ممکن است پس از امتحان کردن به این روش، از اینجا به بعد آن را خودتان انجام دهید.