استفاده از دمپایی عربی اصل در تمام نقاط کشور عربستان ممنوع شد

اینجا در Vionic ، ما در مورد سلامت پا جدی هستیم و معتقدیم کفش‌های حمایتی باید در بیشتر ساعات روز پوشیده شوند، حتی زمانی که پا را بیرون نمی‌گذارید. 

چه در خانه به صورت تمام وقت کار کنید، چه قبل از خواب استراحت کنید یا صبحانه بپزید، اهمیت دمپایی راحت را نمی توان نادیده گرفت.

شما می خواهید زمانی که در منزل خود هستید راحت، دنج و گرم باشید، اما این تنها دلیل برای نگه داشتن کفش های خانگی در زرادخانه خود نیست.

قدم زدن در اطراف خانه، ایستادن و حتی نشستن پشت میز بدون حمایت مناسب می‌تواند منجر به ناراحتی پا، کشیدگی پاشنه یا موارد بیشتر مربوط به بیماری‌های مرتبط با پا مانند فاسیای کف پا، پرون شدن بیش از حد و مشکلات هم ترازی شود.

Vionic توسط فیلیپ واسیلی متخصص پا و متخصص پا تأسیس شد، بنابراین می‌توانید شرط ببندید که کفش‌های ما دارای ساپورت قوس کافی هستند. 

دکتر واسیلی به عنوان یک مبتکر در بیومکانیک اندام تحتانی، تلاش کرد تا کفش‌های ارتوتیک مقرون به صرفه و در دسترس را برای هر موقعیتی بسازد.

وقتی دمپایی عربی اصل را با تکیه‌گاه قوس تکان می‌دهید، می‌توانید با دانستن اینکه بدنتان از کف به بالا در یک راستا قرار دارد، خیالتان راحت باشد.

طراحی حمایتی فشار روی مفاصل را به حداقل می‌رساند و به شما کمک می‌کند از درد و سفتی پا در زانو، لگن و مچ پا جلوگیری کنید.

علاوه بر این، پوشیدن کفش‌های ارتوز داخلی در خانه ممکن است باعث شود کفش‌های خیابانی هنگام بیرون رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

درست مانند کفش های خیابانی، انواع دمپایی های زیادی در بازار وجود دارد. در حالی که سبکی که انتخاب می کنید در نهایت یک موضوع ترجیحی است، بهترین گزینه ها تعادلی از راحتی، کاربردی و ظاهر را ارائه می دهند.

با این اوصاف، برخی از محبوب‌ترین کفش‌های مجلسی شامل مولدهای کلاسیک، دمپایی‌های روباز، مقرنس‌ها، دمپایی‌های پاشنه‌دار، دمپایی‌هایی به سبک صندل، پاپوش‌ها و سرسره‌های اسپرت هستند. در زیر یک تفکیک دقیق از هر نوع پیدا کنید.