استفاده از سس تک نفره رعنا در صنایع رنگ سازی

ممکن است کسی استدلال کند که این احتمال وجود دارد که اثر سفارش مسئول رفتار خوردن شرکت کنندگان باشد زیرا به همه شرکت کنندگان ما ابتدا گزینه سس تک نفره رعنا شکلات و گزینه سس آگاو در مرحله دوم  ارائه شد.

این تنظیمات گیج‌کننده در آزمایش‌ها عمدتاً به دلیل مسائل بالینی و اخلاقی امتیازاتی بود: تصور می‌شد که تفاوت منوی غذا بین شرکت‌کنندگان یا تقسیم‌بندی اتاق غذاخوری برای ایجاد مناطق مجزا برای هر بیماری ممکن است باعث اضطراب و بی‌قراری در میان افراد مسن مبتلا به زوال عقل شود.

اگر تأثیر ترتیب تأثیر مهمی بر نتایج حاضر داشته باشد، این فرضیه وجود دارد که میزان تنقلات با سس خورده شده در آزمایش 2 بیشتر از آزمایش 1 خواهد بود.

زیرا آشنایی با سبک غذا خوردن پاک کردن سس با غذا بیشتر خواهد بود. در جلسه بعدی نسبت به جلسه قبلی همانطور که در بالا ذکر شد، به طور گسترده ای شناخته شده است که آشنایی یک عامل مهم در انتخاب و ترجیح غذا است.

شرکت کنندگان ما، با این حال، الگوی مصرف مخالف را نشان دادند. بنابراین، نتایج حاضر را نمی توان به تنهایی با اثر ترتیب توضیح داد. یکی از دلایل احتمالی نتایج حاضر، تفاوت در کنتراست بصری، به ویژه در کنتراست سبکی بین سس شکلات و آگاو است.

چندین مطالعه در مورد بهبود غذا، ظروف ظروف و محیط غذا خوردن نشان داده است که کنتراست بصری بالا به درک وجود و مقدار باقیمانده یک وعده غذایی برای افراد مسن مبتلا به زوال عقل کمک می کند.

به عنوان مثال، همکاران نشان دادند که غذا و مصرف مایعات در میان بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر شدید هنگامی که ظروف با کنتراست بالا  در مقایسه با ظروف کم کنتراست ارائه می‌شد، افزایش یافت.

محققان خاطرنشان کردند که افراد مسن مبتلا به بیماری آلزایمر در حساسیت کنتراست بصری دچار کمبود هستند و بنابراین در تشخیص یک بشقاب از یک میز، غذا از بشقاب یا مایع از ظرف آن بدون کنتراست کافی مشکل دارند.

این مشکلات ممکن است منجر به کاهش مصرف شود. بنابراین، افزایش کنتراست در محیط غذا خوردن، راهی موثر برای کمک به افراد مسن مبتلا به بیماری آلزایمر در جنبه شناخت غذا خواهد بود.

نتایج حاضر نشان می دهد که سس شکلاتی با رنگ قهوه ای تیره آن ممکن است به شرکت کنندگان ما در تشخیص میان وعده از بشقاب سفید کمک کرده باشد.