استفاده از چیلر صنعتی سبحان به عنوان دستگاه میوه خشک کن

سیستم های چیلر صنعتی از جمله چیلر صنعتی سبحان را می توان برای عملیات خنک سازی در صنایع مختلف استفاده کرد.

در زیر برخی از رایج ترین برنامه ها آورده شده است:

فرآوری مواد غذایی: چیلرهای صنعتی به طور گسترده در عملیات تولید و فرآوری مواد غذایی استفاده می شوند که به دقت بالایی در کنترل دما نیاز دارند.

به عنوان مثال، چیلرهای کارخانه شراب سازی برای کنترل دما در طول تخمیر و ذخیره شراب استفاده می شود.

به همین ترتیب، چیلرهای نانوایی به خنک‌سازی میکسر، خنک‌کننده آب آشامیدنی، و خنک‌کردن مخازن مخمر پوشش‌دار کمک می‌کنند که همگی از اجزای حیاتی نانوایی هستند.

تکمیل فلز: کنترل دما در فرآیندهای تکمیل فلز مانند آبکاری الکتریکی یا آبکاری الکترولس برای حذف گرمای اضافی ضروری است زیرا معمولاً برای اتصال فلزات به دماهای بسیار بالا (چند صد درجه) نیاز دارند.

چیلر

برخی از صنایع از چیلرهای فلزی برای خنک کردن مایع آنودایز در مبدل حرارتی یا استفاده از گلیکول یا آب به عنوان یک محیط خنک کننده برای کاهش دمای داخل مخزن استفاده می کنند.

قالب گیری تزریقی: قالب گیری تزریقی یک تکنیک تولید انبوه برای ایجاد قطعات پلاستیکی با استفاده از دستگاه قالب گیری تزریقی، گلوله های ترموپلاستیک و قالب است.

فرآیند و مذاب باید در محدوده دمایی دقیق حفظ شود تا از بروز مشکلاتی مانند ترک، تاب خوردگی و تنش های داخلی در محصول نهایی جلوگیری شود.

یک چیلر قالب‌گیری تزریقی می‌تواند جریانی از مایع فوق‌سرد شده را برای خنک کردن قالب با سرعت ایده‌آل برای اطمینان از کیفیت مطلوب محصول تامین کند.

خنک کننده فضا: در کارخانه های تولیدی که گرمای زیادی را از ماشین آلات سنگینی که استفاده می کنند تولید می کنند، یک چیلر می تواند به جلوگیری از افزایش دما در دفاتر و سایر فضاهای کاری کمک کند.

آنها همچنین به صرفه جویی در هزینه های خرید سیستم های HVAC جداگانه برای خنک کننده کمک می کنند.