انجام جنایتی عجیب با کارتریج چاپگر اچ پی که رسانه های جهان را متعجب ساخت

ساخت کارتریج چاپگر

کارتریج های جوهر افشان دارای یک محفظه پلاستیکی با تراشه هستند. آنها به عنوان ظرف جوهر عمل می کنند. آنها با یا بدون هد چاپ در دسترس هستند. 

آنچه در داخل می گذرد و کارتریج چاپگر اچ پی چگونه کار می کند از کاربر پنهان است. در این مقاله با ساختار کارتریج چاپگر بیشتر آشنا خواهید شد.

شما یاد خواهید گرفت که تراشه برای چیست و جوهر چگونه روی کاغذ می آید. علاوه بر این، حقایقی در مورد بازیافت و کارتریج های چاپگر سازگار وجود دارد که برای کیف پول شما و محیط زیست آسان است.

کارتریج جوهر از چه چیزی تشکیل شده است؟

ساختار کارتریج های چاپگر از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است. علاوه بر ملاحظات عملکردی، این یک مزیت تعیین کننده برای تامین کننده به همراه دارد. 

از طریق طراحی پیچیده کارتریج های چاپگر، سازندگان سعی می کنند از تکرار جلوگیری کنند. علاوه بر این، سوخت گیری را دشوار می کنند. 

فروشندگان شخص ثالث مدبر به سرعت به ویژگی های خاص فناوری رسیدگی می کنند. آنها به سرعت یک راه حل سازگار آماده می کنند.

وجه مشترک همه آنها محفظه پلاستیکی است که برای ساخت کارتریج چاپگر ضروری است. شکل و بافت آن کاملاً با یک چاپگر جوهرافشان مطابقت دارد.

 

عامل تعیین کننده این است که آیا محصول با سر چاپ عرضه می شود یا بدون آن. انواعی که یک هد چاپ را ادغام می کنند بسیار گسترده هستند. 

این مدل ها را می توانید در فروشگاه های Lexmark یا HP پیدا کنید. در اینجا جوهر مستقیماً در محفظه قرار دارد. کارتریج های چاپگر به عنوان ظروف مایع تمیز عمل می کنند.

برای جلوگیری از فرار جوهر، خلاء در آن وجود دارد. مخازن جوهر برند Canon، Epson یا Brother بدون هد چاپ به صورت آپشن در دسترس هستند. در این حالت جوهر از طریق یک یا چند اسفنج به هد چاپ چاپگر جوهرافشان می رسد.

بسیاری از کارتریج های چاپگر در مدل های جدیدتر دارای پیچ و خم از گذرگاه ها و محفظه ها هستند. دهانه های خروجی و ورودی هوا آنها را به یکدیگر متصل می کند. 

این یک سیستم یکسان سازی فشار پیچیده ایجاد می کند. تعامل فشار مثبت و منفی از نشت جوهر جلوگیری می کند.

یکی دیگر از عناصر ساخت کارتریج چاپگر، تراشه در خارج است. حاوی اطلاعاتی در مورد سطح پر شدن است. کارتریج ها حاوی جوهر مایع برای استفاده در چاپگر جوهر افشان هستند. در مقابل، تونرها منحصراً با پودر جوهر کار می کنند.