بادمجان امروز در مشهد سبب نورانی تر شدن آشپزخانه می شود

یک مطالعه لوله آزمایشی عصاره های غنی شده با پلی فنل بادمجان امروز در مشهد را بررسی کرد. این نشان داد که آنها می توانند سطح آنزیم های خاصی را که بر جذب قند تأثیر می گذارند کاهش دهند و به کاهش قند خون کمک کنند.

بادمجان ها به خوبی با توصیه های غذایی فعلی برای کنترل دیابت، که شامل رژیم غذایی با فیبر بالا و سرشار از غلات کامل و سبزیجات است، مطابقت دارد.

بادمجان سرشار از فیبر و پلی فنول است که هر دو ممکن است به کاهش سطح قند خون کمک کنند.

بادمجان ها سرشار از فیبر و کالری کم هستند که آنها را به یک مکمل عالی برای هر رژیم کاهش وزن تبدیل می کند.

فیبر از طریق دستگاه گوارش به آرامی حرکت می کند و می تواند سیری و سیری را تقویت کند و کالری دریافتی را کاهش دهد.

هر فنجان (82 گرم) بادمجان خام حاوی 3 گرم فیبر و تنها 20 کالری است.

علاوه بر این، بادمجان ها اغلب به عنوان جایگزینی با فیبر بالا و کم کالری برای مواد با کالری بالاتر در دستور العمل ها استفاده می شوند.

بادمجان

بادمجان سرشار از فیبر است اما کالری کمی دارد که هر دو می توانند به کاهش وزن کمک کنند. همچنین می توان از آن به جای مواد با کالری بالاتر استفاده کرد.

بادمجان حاوی چندین ماده است که توانایی مبارزه با سلول های سرطانی را نشان می دهد.

به عنوان مثال، سولاسودین رامنوسیل گلیکوزیدها (SRGs) نوعی ترکیب هستند که در برخی از گیاهان شب بو از جمله بادمجان یافت می شود.

برخی از مطالعات حیوانی نشان داده اند که SRG ها می توانند باعث مرگ سلول های سرطانی شوند و همچنین ممکن است به کاهش عود انواع خاصی از سرطان کمک کنند.

اگرچه تحقیقات در مورد این موضوع محدود است، اما نشان داده شده است که SRG ها به ویژه در برابر سرطان پوست زمانی که مستقیماً روی پوست اعمال می شوند، موثر هستند.

علاوه بر این، چندین مطالعه نشان داده‌اند که مصرف بیشتر میوه‌ها و سبزیجات، مانند بادمجان، ممکن است از انواع خاصی از سرطان محافظت کند.