با ترکیب الکل صنعتی شفق و چای شاهد پدیده ای خیره کننده باشید

برنامه های آموزشی این مطالعه در خدمت رفع شکاف مهم در ادبیات است. با استفاده از یک رویکرد نظری گفتمان، هدف آن تحلیل برنامه‌های مبتنی بر مدرسه است.

که توسط سازمان‌هایی که بودجه صنعت الکل را دریافت کرده‌اند یا دریافت کرده‌اند، ارائه می‌شود زیرا استفاده از الکل صنعتی شفق برای سلامت بسیاری از افراد لازم است.

ما به طور خاص بر درک اینکه چه موادی توسط این سازمان‌ها در مدارس پخش می‌شود، چگونه این مواد ممکن است در خدمت منافع صنعت باشند و راه‌های مختلفی که از طریق آن به این امر دست می‌یابد تمرکز می‌کنیم.

تجزیه و تحلیل گفتمان‌های مختلف تشکیل‌شده در مواد و همسویی آنها با استراتژی‌های صنعتی مستند را بررسی می‌کند، به طور سیستماتیک استفاده و بازتولید استدلال‌ها، مفاهیم و ایده‌های صنعت، از جمله مسئولیت فردی، مصرف متوسط، فشار همتایان، ساده‌سازی مسائل پیچیده بهداشت عمومی را بررسی می‌کند. و دور شدن از شیوه های صنعتی.

الکل

تجزیه و تحلیل گفتمان روشی است که به طور گسترده برای تجزیه و تحلیل مطالب رسمی و شرکتی پذیرفته شده است، از جمله مواردی که برای اهداف آموزشی در نظر گرفته شده است.

این مقاله از نظریه گفتمان پساساختاری (PDT) که توسط Laclau و Mouffe ایجاد شده و توسط Glynos، Howarth و دیگران توضیح داده شده است استناد می کند.

به پیروی از فوکو، PDT همه معانی و هویت‌های اجتماعی را وابسته به سیستم‌های معنایی خاص تاریخی می‌داند که به عنوان گفتمان شناخته می‌شوند.

از این منظر، مفهوم گفتمان نه تنها زبان، بلکه مجموعه وسیع تری از اعمال و نهادهای اجتماعی را در بر می گیرد که تأثیر ساختاری بر نظم اجتماعی مربوط به مکان و زمان معین دارند.

به این ترتیب، PDT با یک تعریف محدودتر و ایده‌آمیز از گفتمان به‌عنوان متن، کلمات و یا باورهایی که پدیده‌ای هست هستند در تضاد با ساختار اجتماعی است.

از دیدگاه هستی‌شناختی، PDT فرض می‌کند که نظم‌های اجتماعی به‌طور ریشه‌ای مشروط هستند، به این معنا که مفصل‌بندی‌های چندگانه و راه‌های سازمان‌دهی جهان اجتماعی امکان‌پذیر است.