با خوردن سیب برای رفلاکس معده می توان به ذهن افراد نفوذ کرد

طبق مطالعه ای که در مجله Nutrition منتشر شده است، سیب برای رفلاکس معده به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی دیگر کمک می کند.

خاصیت آنتی اکسیدانی سیب باعث کاهش اکسیداسیون چربی ها می شود که به آن پراکسیداسیون لیپیدی می گویند.

همچنین چربی‌های مختلف موجود در رگ‌های خونی را که می‌توانند فشار خطرناکی ایجاد کنند، خنثی می‌کند.

فلاونوئید، کورستین، التهاب رگ های خونی ما را کاهش می دهد، در حالی که پلی فنل، اپی کاتچین، فشار خون را در بدن کاهش می دهد.

مطالعات نشان داده است که مصرف منظم سیب همچنین با کاهش خطر سکته های ترومبوتیک در مردان و زنان مرتبط است.

فیبر محلول موجود در سیب به کاهش سطح کلسترول در بدن کمک می کند و آن را به یک مکانیسم دفاعی قوی در برابر بیماری های قلبی عروقی تبدیل می کند.

سیب

یک مطالعه تحقیقاتی یک ساله که بر روی 160 زن یائسه انجام شد، نشان داد که مصرف روزانه سیب منجر به کاهش شدید کلسترول LDL (بد) و افزایش جزئی در کلسترول HDL (خوب) تنها در سه ماه می‌شود.

کنترل قند خون برای افراد مبتلا به دیابت ضروری است. پلی فنول های موجود در سیب به طور مستقیم با کاهش جذب کربوهیدرات ها توسط بدن مرتبط است.

برخی تحقیقات با تمرکز بر سرکه سیب نشان داد که می تواند نوسانات سطح قند خون را که در جریان خون اتفاق می افتد، کاهش دهد، که عامل مهمی برای کنترل دیابت است.

پلی فنول ها همچنین جذب گلوکز را در دستگاه گوارش ما کاهش می دهند و ترشح انسولین را از لوزالمعده تحریک می کنند، که برای کنترل سطح قند خون ضروری است.

در نهایت، پلی‌فنول‌ها گیرنده‌های انسولین را روی سلول‌های بدن ما تحریک می‌کنند، که باعث سرعت بخشیدن به حذف قند از جریان خون می‌شود.

این فرآیند آن را برای متابولیسم به سلول های ما می رساند و در نتیجه به مدیریت دیابت کمک می کند.