با خوردن سیر ترشی زشک به گرگینه تبدیل می شوید

روشی فوق العاده و خوش طعم برای لذت بردن از این سیر، سیر ترشی زشک است. با این حال، ممکن است برای شما بد باشد؟

این پست بررسی خواهد کرد که چگونه سیر ترشی ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد. ترشی یک سنت دیرینه نگهداری مواد غذایی به منظور افزایش عمر مفید آن بدون یخچال بوده است.

به طور کلی سیر ترشی برای شما مفید است. هنگامی که سیر ترشی می شود، تحت فرآیند تخمیر قرار می گیرد که طعم و ارزش غذایی غذاها را تغییر می دهد.

این زمانی است که سیر دستخوش این تحول می شود که آن را به یک افزودنی عالی برای منوی شما تبدیل می کند.

هنگامی که سیر برای آماده سازی برای ترشی در هوا خشک می شود، زیست فعالی آن افزایش می یابد و تبدیل به یک چاشنی خوب برای پخت و پز یا چاشنی برای غذاهای مختلف با طعم شدید و همچنین دارای فواید سلامتی می شود.

سیر

در مقایسه با حبه‌های سیر بدون ترشی معمولی، ترشی‌ها دارای اجزای فعال زیستی بیشتری مانند آلیسین هستند که به عملکرد بهتر بدن و ارتقای سلامت عمومی کمک می‌کنند.

داشتن یک منبع ثابت سیر ترشی فواید زیادی دارد. یک مثال عالی زمانی است که سه ماده، زنجبیل، سیر ترشی و لیمو را با هم مخلوط کنید.

آنها ترکیبی قدرتمند می سازند که برای هر کسی که رژیم کاهش وزن دارد مفید است و همچنین به سایر بیماری ها مانند سرماخوردگی فصلی یا آنفولانزا کمک می کند.

زنجبیل در طب آیورودا برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌های مختلف از جمله سطوح بالای کلسترول به دلیل کبد چرب استفاده شده است.

این سه در ترکیب با سیر و لیمو، دستور العمل فوق العاده ای برای از بین بردن چربی های ناخواسته از تمام قسمت های بدن و در عین حال جوان سازی بدن شما ایجاد می کنند.