با دفتر نت کودک حافظه فرزندان خود را تقویت کنید

نوت بوک مخترع توسط مخترعان ، دانشمندان و مهندسان برای ثبت ایده ها، فرآیند اختراع ، تست های تجربی و نتایج و مشاهدات استفاده می شود.

این یک سند قانونی نیست، اما اگر به درستی سازماندهی و نگهداری شود، ارزشمند است، زیرا می تواند به تعیین تاریخ لقاح و کاهش به عمل کمک کند.

ممکن است به عنوان دفتر نت کودک در نظر گرفته شود . اطلاعات می تواند نتیجه یک حق اختراع یا یک اعتراض ثبت اختراع را بهبود بخشد.

حق ثبت اختراع به مالک یا صاحبان آن حق شکایت از کسانی را می دهد که محصولات یا خدماتی را تولید و به بازار عرضه می کنند که ادعاهای اعلام شده در پتنت را نقض می کند. 

به طور معمول، دولت ها حق ثبت اختراع را بر اساس اولین ثبت یا اولین اختراع اعطا می کنند. بنابراین، حفظ و نگهداری سوابقی که به تشخیص اینکه چه کسی اولین اختراع خاص را اختراع می کند، مهم است.

دفترچه یادداشت مخترع (همچنین به آن مجله، کتاب آزمایشگاه یا دفترچه گزارش نیز می گویند) یک دستگاه سیستماتیک برای ثبت کلیه اطلاعات مربوط به یک اختراع است به گونه ای که بتوان از آن برای توسعه پرونده در طول یک اعتراض ثبت اختراع یا دعوای حقوقی مربوط به اختراع استفاده کرد.

دفترچه یادداشت همچنین ابزار ارزشمندی برای مخترع است زیرا یک رکورد زمانی از یک اختراع و کاهش آن به عمل ارائه می دهد. 

هر ورودی باید توسط شاهد امضا و تاریخ گذاری شود. شاهد نباید فردی با تضاد منافع (مانند شریک تحقیق) باشد. اگر یک مخترع مجبور شود به دادگاه برود تا ثابت کند که او اولین کسی است که مخترع کرده است.

آنگاه شاهد به جایگاه فراخوانده می‌شود تا شهادت دهد که امضا از آن اوست و آنها آن صفحه را در آن تاریخ امضا کردند.

یک ” دفتر یادداشت مخترع مجازی ” که در آن صفحات یادداشت را اسکن می کند و آنها را برای خود ایمیل می کند، محافظت قانونی مشابه دفترچه یادداشت مخترع صحافی شده را ندارد زیرا ارتکاب کلاهبرداری با یک دفترچه یادداشت مجازی آسان تر است.

نیاز به نوت بوک مخترع در آینده کاهش خواهد یافت، زیرا ایالات متحده به تدریج در حال پیاده سازی یک سیستم اولین فایل بر اساس قانون اختراعات لیهی اسمیت آمریکا است.

گفته شده است که اولین پرونده یک منبع مشکل ساز دعوی را حذف می کند، به ویژه برای مخترعان فردی که ممکن است فاقد فرآیندها و منابع قانونی برای دفاع در برابر چالش های شواهد توسط سازمان های تحقیقاتی شرکت های بزرگ باشند.