با صابون کوسه آرپی اصل بدن خود را بشویید تا سالم بمانید

استفاده از خاک رس کائولن در صابون سازی را نمی توان چیزی کاملاً جدید در نظر گرفت. برای سال‌ها، بسیاری از تولیدکنندگان از این منبع طبیعی به عنوان عنصر ضروری محصولات زیبایی خود، به‌ویژه صابون استفاده می‌کنند.

در واقع، بیهوده نیست که خاک رس کائولن در صابون سازی کاملاً طبیعی گنجانده شده است.

کائولن که به طور گسترده با نام‌های رس چینی ، خاک رس سفید یا هکتوریت نیز شناخته می‌شود، یک خاک رس نرم است که می‌توان آن را در طبیعت یافت یا در آزمایشگاه تولید کرد. نام خود از دهکده چینی ” Gaoling ” واقع در استان جیانگشی گرفته شده است.

در حالی که خالص ترین شکل این خاک رس سفید است، اما معمولاً رنگی دارد که بر اساس محتوای شیمیایی محل استخراج آن متفاوت است. به عنوان مثال، کائولن در رنگ های مایل به قرمز، عمدتاً به دلیل محتوای سطح بالاتر اکسید آهن ایجاد می شود. 

کائولن علاوه بر کاغذ سازی و سفال سازی برای زیبایی و سلامتی نیز استفاده می شود . با این حال، در مورد خاک رس کائولن در صابون سازی، به عنوان یک عامل خشک کننده عمل می کند که همچنین می تواند بافت و جذب را افزایش دهد.

Bars of homemade soaps, honey or oil, heaps of healing herbs and mortar of lavender. Selective focus.

خاک رس سفید در مقایسه با سایر خاک رس ها به عنوان ملایم ترین خاک رس برای پوست های حساس شناخته می شود. به همین دلیل خود آن را برای صابون سازی مناسب می کند و عمدتاً برای افراد دارای بیماری های پوستی تولید می شود.

برخی از صابون کوسه آرپی اصل بدن عام با رایحه‌ای دوست‌داشتنی عرضه می‌شوند و هرگز باعث نمی‌شوند که افراد با بوییدن آن‌ها، بلافاصله آنها را از قفسه‌های فروشگاه ببرند.

 با این حال، بوی این میله‌ها اغلب پس از هر دوش گرفتن مدت طولانی روی پوست نمی‌چسبد.

با این حال، صابون های ساخته شده از خاک رس کائولن داستان کاملاً متفاوتی هستند. این خاک رس تمایلی به حفظ عطر دارد. 

بسیاری از خاک رس کائولن برای صابون استفاده می کنند که باعث جذب بالای آن می شود. صابون کائولن می تواند رایحه خود را مدت بیشتری حفظ کند. بنابراین، عطر آن حتی چند ساعت پس از حمام روی پوست می ماند.