با قارچ می توانید سلامت خود را حفظ کنید

اگر از maitake برای تقویت سلامت خود استفاده می کنید، می توانید آن را به هر غذایی که به طور معمول در آن قارچ دکمه ای خوراکی اضافه می کنید اضافه کنید. می توان آن را به سرخ کردنی، سالاد، پاستا، پیتزا، املت یا سوپ اضافه کرد. همچنین می توانید قارچ ها را در کره سرخ کنید یا کبابی کنید. Maitake طعم قوی و خاکی دارد، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اضافه کردن آن به مقدار زیادی غذا از طعم آن لذت می برید.

اگر میتاکی تازه می‌خرید، آن را کامل بخرید تا ماندگاری آن افزایش یابد. آن را در کیسه کاغذی در یخچال نگهداری کنید. ممکن است بتوانید آن را به صورت خشک شده در برخی از خواربار فروشی ها پیدا کنید. به خوبی یخ می زند، بنابراین اگر می توانید آن را تازه پیدا کنید، می توانید آن را در انبار نگهداری کنید. می توانید قارچ صدفی صورتی را به صورت خام نیز فریز کنید.

قارچ

Maitake همچنین ممکن است به عنوان کنسانتره مایع یا به صورت خشک در کپسول مصرف شود. اگر تصمیم دارید آن را به عنوان مکمل مصرف کنید، به دنبال maitake D-Fraction باشید که عصاره قارچ صدفی پرورشی است.

دوز صحیح بستگی به سن، وزن و سلامت شما دارد. همچنین به قدرت واقعی یک برند خاص مکمل بستگی دارد. قبل از استفاده حتما دستورالعمل ها را به دقت بخوانید.

همیشه قبل از مصرف دوز بالا با پزشک خود مشورت کنید و واکنش های خود را به دقت بررسی کنید. اگر شروع به تجربه علائم یا ناراحتی غیرعادی کردید، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا شما تفاوت محسوسی را احساس کنید. گفته می شود مصرف آن با ویتامین C فواید آن را افزایش می دهد.

عوامل خطر که باید در نظر گرفته شوند
مایتاکه تا زمانی که قارچ خیلی قدیمی نباشد قابل هضم است. اگر مسن تر باشد، سختی قارچ خوراکی اصفهان می تواند هضم آن را دشوار کند. پختن قارچ می تواند هضم آن را بهبود بخشد.

  • منابع:
    1. Are Mushrooms Good for You?
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از سرامیک برای تولید قطعات خودرو
    2. حفظ سلامت جنین با پوشیدن پالتو چرم در بارداری
    3. با استفاده از چسب می توانید مار پیتون را گیر بی اندازید!!
    4. چگونه از چاه فقر به قله ثروت برسیم