با چای سفید خارجی لکه های صورت خود را از بین ببرید

مطالعات در مورد فواید چای سفید برای سلامتی.
مطالعات اخیر در دانشگاه پیس نشان داده است که عصاره چای سفید فواید زیادی برای سلامتی دارد – این عصاره می‌تواند باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های بدن را با موفقیت بیشتری نسبت به سایر چای‌ها از بین ببرد.

این مطالعه عمدتاً بر روی باکتری‌هایی متمرکز بود که باعث عفونت‌های استافیلوکوک، عفونت‌های استرپتوکوک و پنومونی می‌شوند.

همان مطالعه به این نتیجه رسید که چای سفید خارجی غنی از فلوراید به جلوگیری از رشد پلاک دندانی، عامل اصلی پوسیدگی دندان، کمک می کند.

میلتون شیفن باوئر، دکترا، میکروبیولوژیست و استاد گروه زیست شناسی در کالج هنر و علوم دایسون دانشگاه پیس و نویسنده اصلی این تحقیق، می گوید: «مطالعات گذشته نشان داده است که چای سبز سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با بیماری تحریک می کند.

تحقیقات ما نشان می‌دهد که عصاره چای سفید می‌تواند در شرایط آزمایشگاهی ارگانیسم‌هایی که باعث بیماری می‌شوند را از بین ببرد.

مطالعه پشت سر هم با عصاره چای ثابت می کند که خواص درمانی زیادی دارد.

این یک داستان همسران پیر نیست، این یک واقعیت است.»

مطالعه تحقیقاتی دیگری در دانشگاه ایالتی اورگان در کوروالیس نشان داد که یکی از مزایای سلامت چای سفید محافظت در برابر سرطان روده بزرگ است.

این مطالعه نشان می دهد که چای سفید می تواند تقریباً به اندازه استفاده از داروی تجویزی سولینداک در پیشگیری از تومورهای روده بزرگ در موش های آزمایشگاهی که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به سرطان هستند، مؤثر باشد.

گروهی از این موش ها که هیچ درمانی دریافت نکردند، هر کدام حدود 30 پولیپ در روده بزرگ خود ایجاد کردند.

تحقیقات نشان داده است که درمان با سولینداک می تواند تشکیل پولیپ را در این موش ها به نصف کاهش دهد.

با این حال، دانشمندان دریافتند که مصرف چای سبز، تعداد تومورها را در موش‌ها از 30 به 17 و مصرف چای سفید را از میانگین 30 به 13 کاهش داد.

کاهش تومور حدود 80 درصد، از 30 تومور به 6.