برای خرید انبه در بازار مشهد باید با والدین خود مراجعه کنید

آنتی اکسیدان های موجود در انبه در بازار مشهد مهم هستند زیرا از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. این ترکیبات بسیار واکنش پذیر می توانند به سلول های شما آسیب بزنند.

تحقیقات آسیب رادیکال های آزاد را با علائم پیری و بیماری های مزمن مرتبط دانسته اند.

در میان پلی فنول ها، منگیفرین بیشترین علاقه را به خود جلب کرده است و گاهی اوقات به عنوان یک “سوپر آنتی اکسیدان” نامیده می شود زیرا بسیار قوی است.

مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی نشان داده اند که منگیفرین ممکن است با آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با سرطان، دیابت و سایر بیماری ها مقابله کند.

انبه دارای بیش از دوجین نوع مختلف پلی فنول از جمله مانگیفرین است که به ویژه قدرتمند است. پلی فنول ها به عنوان آنتی اکسیدان در داخل بدن شما عمل می کنند.

انبه منبع خوبی از مواد مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی است. یک فنجان (165 گرم) انبه 10 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A را تامین می کند.

ویتامین A برای یک سیستم ایمنی سالم ضروری است. عدم دریافت کافی این ویتامین با خطر بیشتر عفونت مرتبط است.

انبه

به علاوه، 1 فنجان (165 گرم) انبه تقریباً 75 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می کند.

این ویتامین می‌تواند به بدن شما کمک کند گلبول‌های سفید خون بیشتری تولید کند که با بیماری‌ها مبارزه می‌کنند، به این سلول‌ها کمک می‌کند موثرتر کار کنند و دفاع پوست شما را بهبود می‌بخشد.

انبه همچنین حاوی مواد مغذی دیگری است که ممکن است از ایمنی نیز حمایت کند، از جمله:

  • فلز مس
  • فولات
  • ویتامین E
  • چندین ویتامین B

انبه منبع خوبی از فولات، چندین ویتامین B، و همچنین ویتامین های A، C، K و E است که همگی ممکن است به تقویت ایمنی کمک کنند.

به عنوان مثال، منیزیم و پتاسیم را ارائه می دهد که به حفظ جریان خون سالم کمک می کند. این مواد مغذی به رگ‌های خونی شما کمک می‌کنند و باعث کاهش فشار خون می‌شوند.