برخورد صندل پاشنه دار زنانه به سر پیرمردی سبب ضربه مغزی او شد

صندل برای 10000 سال شناخته شده است. کفش مناطق معتدل و گرم است. مصری ها از آنها برای جلوگیری از آسیب به کف پای خود استفاده می کردند. قدیمی ترین کفش شناخته شده یک جفت صندل از نی بافته شده است که از مصر آمده است.

اولین صندل پاشنه دار زنانه و زیور آلات چرمی، ساخته شده از طلا، در حمام فرعون توت عنخ آمون یافت شد. این کفش به اندازه ساخته شده است، در طول تاریخ اینگونه بوده است.

نوع صندل ها، تزیین و کیفیت آنها نمادی از موقعیت اجتماعی بود. در حال حاضر کشورهایی وجود دارند که در آن کفش سنتی است، نه تنها به دلیل ارزان بودن، بلکه به دلیل مفید بودن.

آنها از گرما، آسیب پا ناشی از زمین های سنگی یا گرمای ناشی از زمین جلوگیری می کنند. باران عنصر دیگری است که به تصمیم گیری برای پوشیدن صندل کمک می کند، اگر آنها خیس شوند هیچ اتفاقی نمی افتد، فقط آنها را خشک کنید.

همانطور که می بینیم، راحت، کاربردی، رایگان، ظریف و حسی است. این کفش به عنوان قدیمی ترین کفش بشریت، اعتبار خود را از دست نداده و کیفیت و کاربرد آن افزایش یافته است.

تایلند ، واقع در جنوب شرقی آسیا، کشوری با زیبایی بسیار خاص است. علیرغم داشتن نفوذ از چین و سایر کشورها، روحیه خود را حفظ کرده است.

به آن کشور لبخند نیز می گویند، زیرا تایلندی ها اساسا دوستانه و محترم هستند. فرهنگ آن بسیار گسترده است و رقص های معمولی آن در سراسر جهان شناخته شده است، با هماهنگی، نرمی و احساسی بسیار خاص.

کشورهایی که از نظر جغرافیایی بین هر دو منطقه استوایی قرار دارند بارانی هستند و صندل کفش اصلی در این کشورهاست.

در تایلند، بادهای موسمی فصلی و انبوه رودخانه‌های دلتای مکونگ، همراه با گرما، صندل‌ها را به کفش‌های ضروری تبدیل می‌کنند، همیشه با طعم و مزه ظریف و ظریفی که این کشور دارد.

ما صندل های راحت، مقرون به صرفه، شیک و مقاوم را انتخاب کرده ایم تا بتوانیم در تعطیلات تابستانی از آزادی داشتن پاهای آزاد و زیبا لذت ببریم.

ما می خواهیم تنوع مدل ها و قیطان های مختلف آنها را با تزئینات متنوع و ظرافتی که کمتر دیده می شود به شما نشان دهیم.