بیل مکانیکی هیدرومک لاستیکی در حیاط منزل مسی خبرساز شد

آموزش فعلی برای اپراتورهای بیل مکانیکی معمولاً شامل دو جزء است، یعنی آموزش نظری و عملی.

در طول آموزش تئوری، کارآموزان با پیشینه نظری در مورد مکانیک تجهیزات، قوانین / مقررات عملیاتی و ایمنی عملیات تجهیزات ارائه می شوند.

آموزش عملی با بیل مکانیکی هیدرومک لاستیکی عمدتاً در جهت آماده سازی کارآموزان برای کسب مهارت های روانی حرکتی و مهارت در کار با بیل مکانیکی است.

آموزش عملی به دو صورت، معمولاً مکمل، ارائه می شود، یعنی (1) آموزش شبیه ساز، که در آن کارآموزان از شبیه سازهای آموزشی برای کار با تجهیزات مجازی در صحنه های واقعی واقعیت مجازی (VR) استفاده می کنند و آموزش روی تجهیزات در که کارآموزان از بیل مکانیکی واقعی برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند.

شبیه سازهای آموزشی در مقابل آموزش روی تجهیزات.

در طول جلسات آموزشی مبتنی بر شبیه‌سازی، که معمولاً توسط یک مربی نظارت می‌شود و معمولاً در یک کلاس درس برگزار می‌شود، کارآموزان در معرض شرایط کاری تقریباً واقعی در مکان‌های آموزشی قرار می‌گیرند.

آموزش مبتنی بر شبیه ساز در حالی که مفید بودن آن ثابت شده است، دارای تعدادی محدودیت است که مانع از کاربرد آن می شود.

اول و مهمتر از همه، شبیه سازها تعامل محدودی با زمینه واقعی کار به کارآموزان ارائه می دهند.

این یک محدودیت مهم است زیرا زمینه، به عنوان مثال، محیط اطراف، فعالیت های موازی مداوم، تعامل با سایر کارگران/تجهیزات، و غیره، نقش مهمی در چگونگی انجام کار حفاری ایمن و موثر ایفا می کند.

محدودیت های دیگر عبارتند از بیماری سایبری و شبیه سازی محدود فیزیک، به عنوان مثال.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ادغام سیستماتیک شبیه‌سازهای واقعیت مجازی در برنامه‌های درسی آموزشی مستلزم سرمایه‌گذاری قابل توجه، آموزش مربیان، و طراحی مجدد/مدرن سازی کل برنامه‌های درسی است.

به همین دلیل است که مدارس آموزشی در پذیرش این فناوری کند هستند و عمدتاً مایل به استفاده از شبیه سازها در مقیاس کوچک و تنها به عنوان یک ابزار آموزشی کمکی هستند.

در نتیجه، استدلال می‌شود که شبیه‌سازهای آموزشی مبتنی بر VR هنوز نمی‌توانند به عنوان جایگزینی برای آموزش روی تجهیزات در نظر گرفته شوند.

ویلکینز پیشنهاد کرد که آموزش عملی در محل کار برای آموزش مقررات ایمنی تأثیرگذارتر از آموزش کلاسی است.

به همین دلیل است که بسیاری از مدارس هنوز ترجیح می‌دهند یک جزء آموزشی قوی روی تجهیزات را در برنامه درسی خود حفظ کنند.