ترشک آلبالو در کشور های غرب آفریقا مورد حمایت مردم است

آلبالو بهتر است به صورت جامد یا مایع مانند ترشک آلبالو مصرف شود، زیرا اثربخشی و ایمنی مکمل های آلبالو هنوز تایید نشده است.

آلبالو تقریباً برای همه افراد بدون حساسیت به آلبالو مناسب است. مصرف بیش از حد آنها ممکن است باعث اسهال شود.

بنابراین آنها را در حد اعتدال مصرف کنید و قبل از اینکه آنها را به بخشی از رژیم غذایی خود تبدیل کنید، ببینید بدنتان چگونه واکنش نشان می دهد.

آلبالو یکی از میوه های تازه تابستانی است که مشتاقانه منتظرش هستم. آنها با پوست نازک و ترش، واقعاً برای خوردن بی‌دست‌خورده بهترین نیستند.

ما که آنها را دوست داریم تا جایی که می توانیم خلاقانه و سریع از آنها استفاده می کنیم و از ضربه درخشان و اسیدی آنها در مرباها، کیک ها، پای ها، کوکتل ها و حتی در غذاهای گهگاهی خوش طعم استفاده می کنیم.

ترشک

پای آلبالو کلاسیک خود را به رنگ قرمز روشن و درخشان با میوه های آبدار تصور کنید. خوب، شما فقط آلبالو را تصویر کرده اید.

اگر هرگز نام آنها را نشنیده اید یا طعم آنها را نچشیده اید، تنها نیستید. آلبالو یا گیلاس ترش، کوچکتر از گیلاس بینگ معمولی شماست و رنگ صورتی رینیر را نیز تحمل نمی کند.

در مقابل، به نظر می رسد که می درخشند. اما شاید به این دلیل باشد که شما آنها را در زیر نور آفتاب در بازارهای کشاورزان می‌خرید تقریباً تنها جایی برای پیدا کردن محصولات تازه.

فصل آنها زودگذر است، معمولا فقط چند هفته است، و بسیار فاسد شدنی هستند، بنابراین به احتمال زیاد آنها را در سوپرمارکت ها نیز پیدا نمی کنید.

نویسندگان غذا تنها افرادی هستند که آنها را درخواست می کنند، اما آنها مانند یک فصل دو هفته ای در اواخر جولای هستند. هیچ تقاضایی برای تازه ها وجود ندارد. مصرف کنندگان معمولاً نمی دانند با آنها چه کنند.