تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید موجب اختلال اینترنت جهانی شد

سامسونگ چهار سری تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید با مدل‌ هایی با اندازه‌ های مختلف و قیمت از 1999.99 تا 19999.99 دلار ارائه می‌کند. موارد زیر در همه مدل ها استاندارد هستند:

پلت فرم تلویزیون هوشمند سامسونگ که به شما امکان می دهد به سرویس های پخش جریانی، سایت های رسانه های اجتماعی و وب متصل شوید.

چهار پورت HDMI که به شما امکان می دهد دستگاه های پخش جریانی، سیستم های صوتی و کنسول های بازی ویدیویی را به همراه سه پورت USB و یک پورت اترنت متصل کنید.

نرخ تازه‌سازی فریم ۲۴۰ هرتز (در ثانیه)، که برای ثبت حرکت روان ورزش‌ها یا بازی‌های ویدیویی بهینه است.

رزولوشن 4K UHD (با کیفیت فوق العاده بالا) 3840 x 2160 پیکسل.

Super UHD Dimming، که کنتراست بین مناطق روشن و تاریک را در یک صحنه بهبود می بخشد.

فرمت HDR (محدوده دینامیکی بالا) 10 که امکان نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را برای مجموعه ها فراهم می کند و نوارهای بین سایه های رنگ را در یک تصویر حذف می کند.

تلویزیون

Q9F وقتی صحبت از خروجی بلندگو به میان می آید، رنگ مشکی را نمایش می دهد و ضخامت را به حداقل می رساند.

Q7F 75 اینچی بدون پایه 2.1 اینچ و با پایه 16.1 اینچ عمق دارد، در حالی که Q9F 75 اینچی به ترتیب 1.0 اینچ و 12.8 اینچ است.

به عبارت دیگر، Q9F سری‌هایی است که می‌خواهید در صورتی که فضا پریمیوم باشد و واضح‌ترین رنگ‌های مشکی ممکن را می‌خواهید.

تلویزیون‌های فریم سامسونگ و سری تلویزیون‌های سریف که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند.

به عنوان تلویزیون‌های سبک زندگی معرفی شدند، برای مصرف‌کنندگانی که چیزی کمتر شبیه تلویزیون و بیشتر شبیه یک اثر هنری می‌خواهند، جذاب است.

تلویزیون قاب، همانطور که از نامش پیداست، شبیه یک قطعه هنری قاب شده است. ضخامت آن 8 اینچ است و همسطح با دیوار آویزان می شود.

قاب های چوبی یا فلزی قابل تنظیم در دسترس هستند. هنگامی که از آن به عنوان تلویزیون استفاده نمی شود، نقاشی، چاپ یا عکس های شخصی را نمایش می دهد.

تلویزیون فریم به وضوح یک قطعه مکالمه است، حتی زمانی که خاموش است.