ثبت دزدی چرم زنانه در یکی از مغازه های کرمان تحویل ماموران پلیس شد

چرم طبیعی با کیفیت بالا حتی پس از سال ها استفاده جذاب و مجلل به نظر می رسد. اما چگونه آن را تشخیص دهیم؟ برای اطمینان از کیفیت آن به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه تفاوتی با چرم مصنوعی دارد؟ شما را به خواندن دعوت می کنیم!

چرم طبیعی از حیوانات می آید (همانطور که از نام آن پیداست) و نمی توان آن را به روشی جایگزین تهیه کرد. در بیشتر موارد چرم از گاو به دست می آید.

چرم بخش بسیار ارزشمندی از این حیوانات است و هم از گاوهایی که در نهایت برای تولید فرآورده های گوشتی استفاده می شوند و هم از گاوهایی که عمدتاً برای چرم پرورش داده می شوند به دست می آید.

چرم تحت فرآیندهای تمیز کردن و نگهداری قرار می گیرد که در نتیجه ظاهر خاصی به آن می بخشد. به این ترتیب لوازم جانبی چرم واقعی در بازار در دسترس قرار می گیرد، به عنوان مثال. کیف های چرم اصل .

انواع مختلفی از چرم زنانه طبیعی وجود دارد که چرم دانه ای یکی از آنهاست. این یک لایه رویی چرم است که به درستی دباغی شده و ساختاری صاف دارد. هدف از شمارش این است که ارزش زیبایی محصول را افزایش داده و پوست را در برابر رطوبت و آلودگی مقاوم می کند.

چرم های پایدار مانند چرم های طبیعی تولید نمی شوند. اینها مواد مصنوعی هستند که قرار است از چرم واقعی تقلید کنند. برای این منظور از پلی استر استفاده می شود که سپس با پلی وینیل کلراید پوشش داده می شود. این ترکیب منجر به نزدیکترین بافت به الگو می شود.

برای تولید چرم اکو از مواد نفتی استفاده می شود که تاثیر آن بر محیط زیست بی تفاوت نیست. با این حال نمی توان انکار کرد که هزینه تهیه این نوع چرم بسیار کمتر از چرم طبیعی است.

البته به عنوان مثال کیف پول مردانه از چرم طبیعی ماندگاری بیشتری خواهد داشت. البته ما در مورد چرم های مصنوعی و مصنوعی صحبت می کنیم، نه چرم های گیاهی.

چند سرنخ وجود دارد که با آنها می توانید چرم اصل را تشخیص دهید . لمس بسیار مهم است. کیف پول زنانه ساخته شده از چرم طبیعی بسیار دلپذیر و گرم است.

چرم مصنوعی همیشه سفت و پلاستیکی نیست، اما حتی اگر نرم باشد، هرگز به اندازه طبیعی گرم نخواهد بود. چرم واقعی نیز بسیار انعطاف پذیر و ظریف است.

در مورد کیف ها هم خوب است به لبه ها توجه کنید. چرم های طبیعی در داخل صاف هستند و ساختار آنها بسیار شبیه جیر است. سطح زیرین به طور مشخص مات و تا حدودی فیبری است.

هنگام استفاده از چرم مصنوعی، قسمت های زیرین اغلب با مواد چسبانده می شود، بنابراین اگر این مورد را در لوازم جانبی خود مشاهده کردید، ممکن است با چرم واقعی سروکار نداشته باشید.