جوانی روپوش پزشکی سفید را به جای کت و شلوار در عروسی خود پوشید

زمانی که پرسنل لباس OR را ترک می کنند (مثلاً برای رفتن به ناهار) برای جلوگیری از کثیف شدن آن OR خارج از OR تمیز می شود. لباس‌ها/لباس‌های اسکراب OR باید تمیز باشند و کثیفی یا میکروب‌های اضافی به لباس OR وارد نکنند.

اگر هنگام خروج شخصی که اسکراب می‌پوشد از OR روپوش پوشیده نشود، سیاست‌ها مستلزم این هستند که اسکراب‌های در معرض دید برداشته شوند و هنگامی که HCW به مجموعه OR برمی‌گردد با لباس/لباس اسکراب جدید جایگزین شود.

اصطلاحات “روپوش پزشکی سفید” ولباس احتیاطی” نیز برای تعریف لباس های ایزوله در بازار استفاده می شود. گاهی اوقات، روپوش های محافظ برای اشاره به لباس های غیر قابل نفوذ با سطح حفاظت بالا استفاده می شود.

با این حال، این اصطلاحات در طبقه‌بندی FDA دستگاه‌های پزشکی/راهنمای نظارتی یا دستورالعمل‌های CDC استفاده نمی‌شوند. علاوه بر این، “لباس ایزوله غیر جراحی” نیز اصطلاحی است که برای اشاره به روپوش های ایزوله استفاده می شود.

علیرغم اینکه در حین جراحی از روپوش ایزوله استفاده نمی شود و چنین “لباس ایزوله جراحی” وجود ندارد. مشکل در تعریف لباس های ایزوله منجر به سردرگمی کاربران نهایی در هنگام انتخاب و استفاده می شود.

خطر محافظت نشدن یا عدم محافظت کافی در برابر بیماری های عفونی را به همراه دارد. هنگامی که یکپارچگی پوست به خطر بیفتد، خون عفونی که از طریق روپوش ها نشت می کند.

منبع بالقوه انتقال بیماری است، چه در اثر پارگی های قبلی، درماتیت یا سایر شرایط.از لحاظ تاریخی، روپوش های ایزوله به عنوان پوشش در موارد ایزوله برای محافظت از HCWs در برابر انتقال میکروارگانیسم ها استفاده می شود.

لباس های ایزوله سبک قدیمی به دلیل جذب مایعات و شستشوی زیاد محصولات که منجر به خراب شدن پارچه می شود حداقل محافظت را ارائه می دهند.