خودکار کیان و تری پنهان شده در آن منجر به دستگیری دانش آموز شد

من فقط چند مورد از این مدادها را آزمایش کردم، به نظر من کمی گچی تر و کشیدن با آنها از مدادهای آبرنگ فابر کاستل سخت تر است.

باز هم، کل محدوده نور سریع نیست.

Derwent Inktense
این مدادهای رنگی کمی متفاوت از مدادهای بالا هستند زیرا برای شبیه سازی جوهر هنگام اضافه کردن آب ساخته شده اند.

خودکار کیان هفت دهم ضد آب است.

رنگ خشک این مدادها اغلب با چیزی که هنگام استفاده از آب بدست می آورید کاملاً متفاوت است (که اغلب در مورد مدادهای رنگی محلول در آب صادق است، مخصوصاً برای این مدادها).

من عمدتاً آنها را در حالت خشک خود استفاده می کنم، آنها بسیار شدید هستند و رنگدانه های زیادی در سرب بسته بندی شده اند، و همچنین کاملاً نرم هستند و خط زیبایی می دهند.

متأسفانه، مقاومت نوری این محدوده چندان زیاد نیست، اما خود مدادها برای کار با آنها واقعا جالب هستند.

Derwent Lightfast
بالای خط، مداد رنگی روشن، بر پایه روغن.

این خط مداد رنگی کاملاً سبک است و کاملاً آزمایش شده است.

من چند تا از اینها برای رنگ های صورتی و بنفش دارم که بیشتر برای مارک های دیگر غیر روشن هستند.

به نظر می رسد پشتیبانی مشتری Derwent اصلا وجود نداشته باشد، زیرا من هیچ واکنشی در مورد سؤالاتم در مورد محصولات آنها دریافت نکردم.

Caran D’Ache Luminance
یک مداد رنگی بسیار سبک و بسیار گران قیمت دیگر، شبیه به Derwent lightfast است اما هنگام طراحی حس کمی متفاوت با آنها دارد.

چیزی که من متأسفانه می‌دانم این است که این مدادها مانعی مومی شکل ایجاد می‌کنند که به سختی می‌توان روی آن نقاشی کرد، زیرا برای رویکرد ترکیبی من، این اغلب یک معامله شکسته است.

Caran D’Ache Supracolor II نرم
اینها کمی نرمتر هستند و بیشتر از Polychromos حالت مومی دارند، و من گاهی اوقات وقتی جزئیات را روی مناطق رنگ شده اضافه می کنم و خطوط واقعاً ضخیم می خواهم از آنها استفاده می کنم.

محلول در آب و در بسیاری از رنگ‌ها موجود است، اگرچه جالب‌ترین رنگ‌ها برای من معمولاً آنقدر که می‌خواهم روشن نیستند.

متأسفانه شرکت Caran D’Ache از پشتیبانی مشتری کمی عجیب و غریب و بی پاسخ برخوردار است، بنابراین در حال حاضر من واقعاً قصد ندارم بیشتر از هر یک از مدادهای آنها را خریداری کنم، اگرچه طراحی با آنها خوب است.