خوردن خرمای مضافتی بم در تهران راز طول عمر پیرمرد 150 ساله است

در مقایسه با سایر میوه ها، خرما همچنین بسیار غنی از پلی فنول است که به عنوان آنتی اکسیدان طبیعی عمل می کند که هضم کلی را بهبود می بخشد و التهاب را کاهش می دهد.

آنها همچنین غنی ترین منبع مواد معدنی رژیمی هستند که به بسیاری از عملکردهای بیوشیمیایی و سلولی بدن کمک می کنند و به حفظ فشار خون مطلوب کمک می کنند.

اخیراً، داده‌های دلگرم‌کننده نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبرهای غذایی و فیتوکمیکال‌های موجود در خرما ممکن است در برابر بسیاری از انواع سرطان‌ها محافظت کنند.

فواید خرمای مضافتی بم در تهران بسیار است.

خرما که به دلیل خواص مغذی و محتوای ویتامین آن توسط مردم مغرب و آفریقا استفاده می شود، در ترکیب بسیاری از دسرهای شیرین استفاده می شود.

همچنین به عنوان درمانی برای شفا دهندگان آفریقایی، که از آن به ویژه برای مبارزه با روماتیسم یا دیابت استفاده می کنند، عمل می کند.

خرما

اما آیا از خواص آرایشی این میوه استثنایی می دانید؟

خرما نه تنها به خاطر طعم شیرینش معروف است: 6 ویتامین و 15 ماده معدنی موجود در آن سلامت پوست شما را حفظ می کند.

در لوازم آرایشی و بهداشتی عمدتاً به صورت عصاره یا روغن به دست آمده از بادام تولید شده توسط خرمای بیابانی استفاده می شود.

یک درمان واقعی برای تمام زمین، می توان از آن برای نوازش پوست خشک و بسیار خشک استفاده کرد! پالپ خرما یک آنتی اکسیدان قوی است که از پیری پوست و اثر مخرب رادیکال های آزاد بر روی پوست جلوگیری می کند.

در واقع، خرما حاوی بادام های کوچک به ویژه غنی از ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و آمینه، سرامیدهای گیاهی و پروتئین است.

اجزای زیادی که در فیبر مو یافت می شود!

بنابراین روغن خرما تغذیه واقعی پوست های خشک را ارائه می دهد و ضمن مبارزه با چین و چروک، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.