دستگاه لیزر رولی الکس در خانه دختر ترامپ ربوده شده است

دستگاه های لیزر از جمله دستگاه لیزر رولی الکس به شما این امکان را می دهد که بسیار دقیق باشید، بنابراین می توانید موهای خاصی را روی نواحی کوچک، مانند بالای لب خود، هدف قرار دهید.

از نظر درد، لیزر موهای زائد در وسط طیف قرار می گیرد. دردناک تر از اصلاح است، اما برای اکثر افراد، درد آن به طور قابل توجهی کمتر از اپیلاسیون است.

چهار نوع لیزر معمولاً برای لیزر موهای زائد استفاده می شود: الکساندریت، یاقوت، دیود و ND. نتایج لیزر موهای زائد می تواند بین سه ماه تا دو سال باقی بماند.

هنگام خرید سیستم لیزر موهای زائد، ایمنی مهم ترین چیزی است که باید در نظر بگیرید.

بررسی کنید که این سیستم توسط FDA به عنوان یک وسیله ایمن و موثر برای رفع موهای زائد خانگی تایید شده باشد.

به طور معمول، تأیید مستلزم آن است که دستگاه به اندازه سیستم های لیزر موهای زائد حرفه ای قدرتمند نباشد و باید اقدامات ایمنی داخلی داشته باشد که از صدمات در حین استفاده جلوگیری کند.

دستگاه

اگر محصولی دارای تاییدیه FDA باشد، به وضوح روی بسته بندی نشان داده می شود.

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش از بین بردن موهای زائد توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 1997 تایید شد. اولین لیزر موهای زائد خانگی در سال 2008 توسط FDA تایید شد.

از نظر فنی، همه سیستم های لیزر موهای زائد از لیزر برای کاهش رشد مو استفاده نمی کنند. برخی در واقع از نور پالسی شدید (IPL) برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استفاده می کنند.

لیزر از یک پرتو نور در یک طول موج خاص استفاده می کند، در حالی که IPL از چندین طول موج استفاده می کند.

لیزرها معمولاً ناحیه کوچکتری را هدف قرار می دهند، اما IPL می تواند ناحیه بزرگتری را پوشش دهد.

با این حال، از آنجایی که لیزرها به ناحیه کوچکتری برخورد می کنند، معمولا دقیق تر هستند. برخی از فناوری های لیزر نیز به حدی پیشرفت کرده اند که می توانند رنگ های تیره پوست را درمان کنند.