دفتر صد برگ فانتزی هدیه ای که هیچگاه برگشت نخواهد خورد

مربیان اغلب دفتر صد برگ فانتزی را به عنوان اسناد روایت خطی می نویسند.

این نوت‌بوک‌ها باید توسط دانش‌آموزان و دانش‌آموزان خوانده شوند، شاید کار شده، علامت‌گذاری شوند و یک تجربه مصرف اطلاعات نسبتاً یک‌طرفه هستند.

اغلب این دفترچه‌ها به‌عنوان خوانش‌هایی وجود دارند که یادگیرنده باید قبل از کلاس انجام دهد، به‌عنوان ماده مرجع (مثلاً برای بررسی ارزیابی‌های آتی)، یا چیزی که خود یادگیرنده به‌عنوان بخشی از مطالعه خود انجام می‌دهد.

نوت‌بوک‌های Jupyter می‌توانند از متن کاملاً ثابت ساخته شوند، که می‌تواند به عنوان نقطه شروعی برای انتقال مطالب موجود به محیط نوت‌بوک باشد.

این فصل یا بخش سنتی کتاب درسی ایستا را می توان با تغییر متن کد درون خطی به سلول های کد اجرایی که از اصلاح و آزمایش پشتیبانی می کنند، به یک فضای فعال گسترش داد.

افزودن اعلان‌هایی با پیشنهادهایی برای بازجویی کد و مثال‌ها، فرصت‌های یادگیری فعال را بدون بازنویسی محتوای اصلی بیشتر می‌کند.

لغزنده های تعاملی، منابع ورودی کاربر، و تجسم های قابل دستکاری نمونه هایی از این هستند که چگونه ابزارک ها و افزونه های دیگر می توانند امکانات بیشتری را باز کنند.

اگرچه این کتاب بر استفاده از نوت بوک های ژوپیتر در آموزش تمرکز دارد، اما می دانیم که دانش آموزان سوابق و آشنایی با کدنویسی متفاوتی دارند.

همه دانش آموزان آماده نیستند که از یک کلاس درس سنتی مبتنی بر سخنرانی به دفترچه یادداشت بپرند. در حالی که سایر دانش آموزان ممکن است تجربه برنامه نویسی قابل توجهی داشته باشند و ممکن است به آمادگی برای انتقال به IDE ها نزدیک تر باشند.

بر اساس تحلیل خود از اهداف و زمینه، می خواهید نکات آموزشی مناسب را برای معرفی و خروج از دفترچه ها به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود در نظر بگیرید. 

همانطور که دانش آموزان شما در زمینه برنامه نویسی تجربه کسب می کنند، ممکن است علاقه بیشتری به استفاده از یک IDE داشته باشند. 

به همین ترتیب، می توانید ابتدا یک IDE سنتی تر معرفی کنید و بعداً نوت بوک های Jupyter را معرفی کنید. تمرین‌هایی که می‌توانند از این انتقال پشتیبانی کنند.

شامل تکالیفی هستند که در آن‌ها همان کار را در 3 یا 4 IDE مختلف انجام می‌دهند و سپس در مورد آن تجربیات فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که کدام محیط به بهترین وجه از جاه‌طلبی‌های آنها در آن زمان پشتیبانی می‌کند.