دفتر نت موسیقی گم شده در لانه سگها پیدا شد

پایداری و ظهور دفتر نت موسیقی با افزایش آگاهی نسبت به گرم شدن کره زمین، کاهش سریع منابع، و ردپای CO2 ما، تقاضا برای کالاهای بازیافتی و مواد اخلاقی نیز افزایش می یابد.
بر اساس گزارش GlobeNewswire، بازار بازیافت کاغذ که در حال حاضر 45.5 میلیارد دلار ارزش دارد، انتظار می رود تا سال 2025 به ارزش 56.2 میلیارد دلار برسد.
مصرف کنندگان آگاهانه از پایداری آگاه هستند، که عامل اصلی محرک این رشد است، همراه با افزایش خانواده های طبقه متوسط ​​و شهرنشینی در هند، که باعث افزایش بیشتر تقاضا برای کاغذ و نوت بوک شده است.
اینجا در جانشن، ما نیز پایداری را بسیار جدی می‌گیریم. ما می دانیم که مصرف کنندگان به دلیل مسائل زیست محیطی آگاهانه نوت بوک های بازیافتی را انتخاب می کنند.
مصرف کنندگان می خواهند از شرکت هایی خرید کنند که تلاش خود را برای کاهش ردپای پلاستیک، زباله و کربن انجام می دهند. برای پاسخگویی به این تقاضا، ما مجموعه نوت بوک های بازیافتی و پایدار خود را که از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، معرفی می کنیم.
اینها عبارتند از چوب پنبه، کتان، چرم بازیافتی و کاغذ قابل شستشو. تمام صفحات 100% کاغذ بازیافتی هستند. اگرچه نوت‌بوک‌های بازیافتی پایدار هستند، اما ما در طراحی یا کیفیت آن سازش نکردیم.
ما دفترچه‌هایی می‌سازیم که ماندگاری داشته باشند و در لمس کردن و نوشتن در آن احساس خوبی داشته باشند. عرضه برای سال های 2022 و 2023 ویترین فعلی ما است.
به طور انحصاری توسط یک همکاری منحصر به فرد با تیم هایی از ایالات متحده، اروپا و استرالیا طراحی شده است.

این نوت بوک در لمس نرم و گرم است و برای تحمل استفاده منظم طراحی شده است. ما آن را برای دانشجویان و کارکنان ادارات آگاه به محیط زیست به شدت توصیه می کنیم.

روکش همچنین دارای یک مهر و موم با فویل طلایی زیبا برای تکمیل مواد استفاده شده است.
چوب پنبه در لمس استحکام و سایش دارد، و این نوت‌بوک‌ها در طیف وسیعی از طرح‌ها موجود هستند، زیرا روکش دارای صفحه‌نمایش ابریشمی است. ما این را به عنوان یک ایده هدیه عالی برای علاقمندان و هنرمندان توصیه می کنیم.