دمپایی پلاستیکی ارزان عمده می تواند شما را یک شبه پولدار کند

دمپایی یک زیرسازی ضروری برای کمد لباس است، درست مانند یک جفتپیژامه عالی یا یک لباس حمام راحت . شاید بهترین بخش روز شما رسیدن به خانه برای کنار گذاشتن آن کفش های کاری ناراحت کننده باشد یا شاید کار شما در خانه به این معنی باشد که دمپایی کفش کار شماست.

ما می دانیم که بهترین دمپایی پلاستیکی ارزان عمده را ارائه می دهند (و همچنین به عنوان هدایای عالی استفاده می شوند !)، اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند آنقدر شیک باشند که بخواهند همه جا هم بپوشند.

از آنجایی که لباس خواب روزگاری دارد و برندهایی مانند Sleeper و Olivia von Halle لباس های الهام گرفته از اتاق خواب را برای بیرون رفتن مناسب می سازند، دمپایی ها نیز بخشی از این حرکت شده اند.

بیانکا گیتس ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Birdies ، پشت این ایده ایستاده است. گیتس می‌گوید: «کلمه دمپایی کلمه جالبی است، زیرا دمپایی همیشه مترادف لباس خواب، اتاق خواب و تنهایی بوده است.

اما برای کسی که مثل من عاشق سرگرمی است، مخصوصاً این روزها، یک جفت دمپایی زنانه عالی باید به اندازه دمپایی پیژامه راحت باشد، اما آنقدر شیک باشد که بتواند در آن سرگرم شود!

گزینه‌های مختلفی وجود دارد از پاپوش گرفته تا سرسره‌های مخملی گرفته تا سرسره‌های مخملی بنابراین اگر نمی‌خواهید از کجا شروع کنید، گیتس پیشنهاد می‌کند: «به دنبال مواد درجه یک و ساخت با کیفیت باشید.

دمپایی های زیادی در بازار وجود دارد که به سرعت فرسوده می شوند و برای سرگرمی و یا حتی فرسودگی همه کاره نیستند. درست مانند یک جفت کفش خوب، نمی خواهید دمپایی شما پس از چند بار استفاده از هم بپاشد.

در زیر، 15 دمپایی زنانه با بهترین کیفیت را پیدا کنید، از یک گزینه پر زرق و برق ایده آل برای مهمانی های خانگی گرفته تا دنج ترین مدل های قیچی که شما را بدون توجه به فصل گرم نگه می دارد.

ViBi Venezia توسط دو خواهر تاسیس شد که علاقه آنها به میراث، صنعت و سبک باعث شد تا برند خود را از دمپایی های فولر ایجاد کنند. 

دمپایی های مخملی کلاسیک آنها با الهام از کفش های بدنامی که گوندولی ها می پوشند، در ونیز ساخته شده اند و از تکنیک های صنعتگران با کیفیت بالا و منسوجات خارق العاده استفاده می کنند. 

این کفش‌های مجلل برای یک چرخش بلند در لباس‌های خانگی یا برای یک شب آرام مناسب هستند.Sleeper مستقر در اوکراین چند سالی است که هنر لباس پوشیدن لباس خواب را کامل کرده است.

با توجه به اینکه ست‌های پی‌جی فانتزی و پردار آن به پدیده‌ای در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، این برند تصمیم می‌گیرد تا به سمت دمپایی‌های مد روز گسترش پیدا کند، مسئله زمان بود.