زمان استفاده از توری مرغی اصفهان باید آن را چرب کنید

هنگام سفارش توری مرغی اصفهان یکی از اساسی‌ترین انتخاب‌هایی که باید بعد از انتخاب نوع مواد انجام شود، این است که از چه عرض تار، چه قطر طناب یا اندازه ریسمان توری توری بافتنی استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده، تاربندی با عرض 2 اینچ قوی تر از تارهای مشابه با عرض 1 اینچ است. همین امر را می توان در مورد طناب در قطرهای بزرگتر و توری توری بافتنی در اندازه های ریسمان بزرگتر گفت.

هنگام طراحی توری حتما به اندازه مش و دهانه خود توجه کنید. این مشخصات تحت تأثیر موارد استفاده قرار می‌گیرند.

زیرا آنها تصمیم می‌گیرند چه چیزی می‌تواند از شبکه عبور کند و چه چیزی نمی‌تواند، و همچنین در استحکام کلی خالص لحاظ شود.

اندازه های توری کوچکتر باعث می شود چیزهای کمتری از تور عبور کنند، اما به دلیل استفاده از مواد بیشتر در هر واحد مربع تور، هزینه کمی بالاتر خواهد داشت.

توری

اندازه های مشبک بزرگتر اجازه عبور اقلام بزرگتر را می دهد، اما به دلیل استفاده از مواد کمتر در واحد مربع شبکه، مقرون به صرفه تر خواهد بود. با توری مش مربع، اندازه گیری از گره به گره برای محاسبه اندازه مش انجام می شود.

شبکه‌هایی که با تار ساخته می‌شوند، اندازه دهانه را از مرکز عرض یک طرف یک مربع بافته تا مرکز تسمه بافته‌ای طرف مقابل همان مربع اندازه می‌گیرند.

همپوشانی مواد توری و دوخت به استحکام خالص و هزینه کلی کمک می کند. به طور معمول مواد بیشتر توری قوی تر می سازد، اما هزینه بیشتری نیز دارد.

همپوشانی بیش از حد اغلب برای ماشین‌های موجود در تاسیسات ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

زیرا هنگام کار با مشتریان برای توسعه راه‌حل‌های توری سفارشی، طراحی کارآمد را تشویق می‌کنیم.

اما گاهی اوقات یک کار نیاز به همپوشانی لایه‌های زیادی از مواد دارد. این مشکلی ندارد زیرا چرخ خیاطی ما می تواند تا یک اینچ و نیم متریال را بدوزد.