زنی از شیشه عینک فتوکرومیک جهت ردیابی همسرش استفاده می کند

عینک های آفتابی با شیشه عینک فتوکرومیک در سبک های مختلف مطابق با سلیقه و نیازهای بینایی شما هستند. فراتر از لنزهای تجویزی و بدون نسخه، ممکن است علاقه مند به بررسی یکی یا چند مورد از موارد زیر باشید:

عینک آفتابی دو کانونی فتوکرومیک: اگر برای تمرکز دید خود بر روی اجسام در هر فاصله ای به عینک دو کانونی نیاز دارید.

لنزهای دو کانونی ویژه می توانند به شما کمک کنند مزایای فناوری تطبیق پذیر با نور را تجربه کنید.

عینک مطالعه فتوکرومیک: با عینک مطالعه ای که دارای لنزهای فتوکرومیک است، می توانید هر چقدر هم که روشن باشد، داخل و خارج کار را بخوانید و انجام دهید.

عینک آفتابی فتوکرومیک با لنزهای پلاریزه: اگر می‌خواهید بهترین عینک‌های آفتابی فتوکرومیک و پلاریزه را تجربه کنید، به مارک‌هایی مانند لنزهای Transitions نگاه کنید که فناوری‌های پلاریزاسیون و فتوکرومیک را ادغام می‌کنند.

شیشه

برخی از این عینک های آفتابی برای رانندگی ایده آل هستند زیرا به نور مرئی و نه فقط نور UV واکنش نشان می دهند، به این معنی که عینک شما در پشت شیشه جلو کار می کند.

عینک آفتابی موتورسیکلت فتوکرومیک: دوچرخه سواران اگر هم در شب و هم در روز سوار شوند، از عینک آفتابی با لنزهای فتوکرومیک قدردانی می کنند با این سایه ها، وقتی خورشید غروب می کند، نیازی به تعویض عینک نیست.

اینها برای دوچرخه سواران نیز گزینه بسیار خوبی هستند.

عینک آفتابی اسپرت فتوکرومیک: لنزهای فتوکرومیک برای عینک‌های ورزشی، از جمله عینک‌های آفتابی مخصوص ورزش‌های آبی و برفی، واقعاً خوب عمل می‌کنند.

چنین عینک هایی عمدتاً برای محافظت از چشم ساخته می شوند، اما برخی از آنها لنزهای طبی را نیز ارائه می دهند.

در حالی که فتوکرومیک شاید شناخته‌شده‌ترین برند لنزهای فتوکرومیک باشد، بسیاری از شرکت‌ های دیگر نیز عینک‌های فتوکرومیک را در سبک‌های مختلف و با فریم‌های مد روز می‌فروشند.