زنی با پودر صابون بیبی لند می تواند داروی سرماخوردگی بسازد

اصطلاح پودر صابون بیبی لند به انواع پاک کننده های پوست پودری اشاره دارد و هر یک از این دسته ها مجموعه ای از رنگ ها، عطرها، فرم ها، بسته بندی و وعده های خاص خود را دارند.

برخی از صابون ها دارای خواص خوشبو کننده هستند، در حالی که برخی دیگر دارای خواص ضد باکتری، ضد پیری، مرطوب کنندگی و سایر خواص هستند.

صابون چیزی است که تقریباً همه افراد، اغلب چندین بار در روز در اکثر مواقع از آن استفاده می کنند و یکی از مؤثرترین ابزارها برای جلوگیری از گسترش عفونت های مختلف باکتریایی و ویروسی است.

با این حال، همه صابون ها از نظر قدرت یا کارایی برابر نیستند و همه صابون ها برای پوست شما مفید نیستند.

همانطور که تحقیقات مدرن نشان داده است، سموم اطراف ما تا حد زیادی از طریق پوست ما جذب می شوند.

به‌عنوان بزرگ‌ترین عضو بدن انسان و بیشترین ارتباط را با دنیای بیرون، آنچه روی پوست خود می‌گذاریم باید برای ما اهمیت زیادی داشته باشد.

مواد شوینده

مردم نسبت به خطرات استفاده از محصولات مملو از مواد شیمیایی هوشیارتر می شوند.

مردم به طور فزاینده ای اقلام طبیعی و دست ساز را انتخاب می کنند که فاقد سم هستند، چه برای مراقبت از پوست و چه برای غذا.

اکثر اقلام مراقبت از پوست در بازار، مانند صابون، لوسیون بدن و شامپو، شامل رایحه ها، رنگ ها و مواد شیمیایی مشکل ساز هستند.

اینها ممکن است تأثیر فوری بر سلامت ما نداشته باشند، اما آلاینده های جذب شده توسط پوست می توانند به مرور زمان منجر به مشکلات سلامتی بزرگ شوند.

وقتی به این حقیقت فکر می کنیم، صابون باید در اولویت قرار گیرد، زیرا در واقع به طور هدفمند روی پوست ما مالیده می شود، در سراسر پوست ما.

وقتی صحبت از سلامت جسمانی به میان می‌آید، پس از مراقبت از آبی که می‌نوشیم و غذایی که مصرف می‌کنیم، پوست خود را در معرض چه چیزی قرار می‌دهیم.