ست تفنگ اسباب بازی ارتشی که اسباب بازی نیست بلکه واقعی است

کسب و کار ساخت اسباب بازی، صنایع، نحوه شروع، ماشین، هزینه، برنامه ریزی، سرمایه گذاری به زبان هندی

کودکان علاقه زیادی به بازی با انواع ست تفنگ اسباب بازی ارتشی دارند و از زمان امروز نیست بلکه از قبل ادامه داشته است. تنها تفاوت این است که افراد قبلی با اسباب‌بازی‌های ساخته شده از خاک رس و فولاد بازی می‌کردند و بچه‌های امروزی دوست دارند با وسایل، اسباب‌بازی‌های باتری دار و انواع اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و نرم در دنیای تکنولوژی بازی کنند.

در عصر حاضر، بازار اسباب بازی ها نیز نسبت به قبل افزایش زیادی یافته است.

اخیراً، مودی جی درباره افزایش بازار اسباب‌بازی‌های هند در سطح جهانی صحبت کرده است، او می‌خواهد تجارت اسباب‌بازی در هند آنقدر رشد کند که به یک مرکز جهانی تبدیل شود. در این مقاله درباره کسب و کار ساخت اسباب بازی های خانگی و فراخوانی که مودی جی به مردم برای خوداتکایی می دهد، اطلاعاتی کسب خواهید کرد.


س: چقدر در تجارت اسباب بازی سازی سرمایه گذاری کنیم؟
فراخوان مودی جی برای آواز شدن برای اسباب بازی های محلی
بازار اسباب‌بازی‌های وارداتی از چین در کشور ما افزایش زیادی داشته است، اما با توجه به تنش‌های چند ماهه اخیر در دره گالوان، موجی از تحریم محصولات وارداتی از چین در کل کشور به راه افتاده است.

در چنین شرایطی، اسباب‌بازی‌های وارداتی به مقدار زیاد از چین اکنون بسیار کمتر در بازار به فروش می‌رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، مودی جی اخیراً در برنامه “Mann Ki Baat” خود از هموطنان خواسته است تا اسباب بازی های هندی را از سطح داخلی به سطح جهانی ببرند.

آنها می خواهند تجارت داخلی در کشور به سطح جهانی رشد کند. او می‌گوید که صنعت اسباب‌بازی جهان به ارزش 7 میلیون روپیه تجارت می‌کند.

که در آن سهم کشور ما هند ناچیز است. مودی جی با این فراخوان از خوداتکایی کشور در این زمینه صحبت می کند. آنها می خواهند بگویند که باید برای کسب و کار محلی اسباب بازی ها صدایی وجود داشته باشد. او در این امر به حمایت همه نیاز دارد.

نخست وزیر مودی Matsya Sampada Yojana را برای ماهیگیران راه اندازی کرد ، برای بهره مندی از مزایا از این طریق استفاده کنید.