سیاستمداران هندی ایزوگام شرق صادراتی را محصولی پول ساز خواندند

خسارات ناشی از باران های شدید می تواند هم بر اموال و هم بر وضعیت خود ساختمان تأثیر بگذارد. عایق رطوبتی سقف ساخته شده از نمد سقف و ورق فلز و سایر عایق های اسپری دستی مدرن برای پشت بام ها، تراس ها و بالکن ها مفید است.

به لطف محصولات نوآورانه، می توانید سقف را آب بندی کنید، همچنین سقف نشتی را تعمیر کنید و از کاشی های تراس محافظت کنید.

پوشش های ضد آب به شما این امکان را می دهند که حتی در شدیدترین باران ها از آرامش لذت ببرید. آنها را می توان در سقف های مسطح مختلف، به عنوان مثال از بتن، چوب، PVC و EPDM استفاده کرد.

آنها برای بازسازی خانه و برنامه های کاربردی DIY و همچنین سرمایه گذاری های کلان، به عنوان مثال در تاسیسات صنعتی، عالی هستند.

شایان ذکر است که مزایای اضافی برای ضد آب کردن صحیح سقف وجود دارد – هزینه عملیات ساختمان نیز می تواند کاهش یابد.

رطوبت بیش از حد می تواند باعث نشتی شود ، بر ساختار ساختمان تأثیر منفی بگذارد و رشد قالب و قارچ را تشدید کند.

اما راهی برای انجام آن وجود دارد ضد آب کردن سقف ساخته شده از ورق فلزی و نمد سقفی ، تخته ها ، PVC و همچنین بتن و EPDM با استفاده از آماده سازی های ضد آب مدرن.

Canada Rubber به مدت 10 سال است که محصولاتی را برای ایزوگام شرق صادراتی، عمدتاً سطوح سقف، به بازار لهستان معرفی کرده است. این شرکت چند سالی است که محصولاتی برای عایق کاری تراس و بالکن نیز عرضه می کند.

آنا جانیکا از کانادا رابر می گوید: راه حل های نوآورانه تخصص ما هستند ما برند کانادایی رابر را بر اساس تجربه خودمان، بر اساس فروش و عملکرد، ساخته ایم.

به لطف کار عایق کاری، ما این فرصت را داشتیم که محصولات تولید کنندگان مختلف را آزمایش کنیم، آنهایی را که بالاترین کیفیت را دارند انتخاب کرده و آنها را به پیشنهاد خود معرفی کنیم.