سیم و کابل کرمانشاه از جرقه های ناگهانی جلوگیری می کند

کابل های RVV از سیم و کابل کرمانشاه هستند که برای سیستم های نور هوشمند و سایر وسایل نور برای انتقال سیگنال های کنترلی استفاده می شود.

آنها همچنین برای سیستم های هوشمندی که سیگنال های قدرت را انتقال می دهند مناسب هستند.

کابل های RVV برای خطوط برق و خطوط برق استفاده می شود. کابل‌های RVV که ما در کابل ZW ارائه می‌کنیم دارای گواهینامه‌های CCC هستند که با استانداردهای بازارهای چین، اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی مطابقت دارند.

کابل‌های RVV (به‌عنوان محبوب‌ترین کابل‌های سیم برق انعطاف‌پذیر) کابل‌های عایق/محافظه PVC هستند و گاهی به عنوان کابل‌های انعطاف‌پذیر “Light PVC” شناخته می‌شوند.

قبلاً آنها را به عنوان “سیم های غلاف دار” می شناختند. بسته به نیاز شما کابل های RVV تنوع بالایی دارد.

به عنوان مثال، برخی از کابل های RVV دارای ولتاژ نامی 300 ولت هستند در حالی که برخی دیگر دارای ولتاژ 500 ولت هستند. کابل های RVV می توانند از 2 هسته تا 24 هسته متغیر باشند.

سیم

آخرین نسل از کابل های انعطاف پذیر RVV تولید شده در کابل ZW ویژگی های بهبود یافته ای را ارائه می دهد که مصرف انرژی را کاهش می دهد، وزن کمتری دارد و فضای کمتری را اشغال می کند.

ماشین‌آلات مدرن مانند روباتیک و ماشین‌های صنعتی به صورت 24 ساعته کار می‌کنند و نیاز به حرکات تکراری گاهی ده‌ها هزار بار در روز دارند.

برای تسهیل این حرکات، به کابل های انعطاف پذیر قابل اعتمادی نیاز دارید که قادر به تحمل هزاران حرکت بدون شکستگی باشند.

این حرکات نه تنها بر مکانیک داخلی دستگاه فشار وارد می کند، بلکه ساختار سیم کشی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

از این پس، به کابل هایی نیاز دارید که به طور خاص برای حرکات طولانی مدت و تکراری طراحی شده باشند.

بسیاری از مهندسان زمان صرف بهینه سازی ماشین ها می کنند اما توجه کافی به انتخاب کابل و اطمینان از اندازه مناسب کابل های خود ندارند.

به همین دلیل است که کابل کشی روی ماشین ها اغلب دچار نقص می شود که منجر به خرابی در عملکرد دستگاه می شود.