شوینده درمالاین که می تواند ابرو های شما را قهوه ای کند

اگر دو بار در روز صورت خود را با شوینده درمالاین نشویید، ممکن است در کثیفی و کثیفی کثیف شود و نفوذ صحیح سایر محصولات را سخت تر کند.

وقتی صورت خود را به صورت روزانه نمی شوییم، پوست ما خشک می شود و آن را خشن، چروکیده و پیر می کند.

اگر به طور مرتب صورت خود را نشویید، منافذ پوست شما مسدود می شود و در نتیجه آکنه شدید ایجاد می شود.

هیدراتاسیون ناکافی همچنین می تواند باعث قرمزی شدید، خشکی و تحریک پوست شود. در نتیجه پوست کثیف، چرب، چرب و به طور قابل توجهی پیرتر به نظر می رسد.

اگر پوست خشکی دارید، برای پوست خشک از شوینده صورت استفاده کنید.

اول از همه، پاک کننده ای را انتخاب کنید که برای یک نوع پوست خاص مناسب باشد. پس از آن، بررسی کنید که آیا دستانتان تمیز هستند یا خیر.

شوینده

قبل از تمیز کردن صورت، دست های خود را بشویید تا باکتری ها و آلودگی ها از بین بروند. برای باز کردن منافذ و شل شدن مواد زائد، آب گرم را روی پوست بمالید.

آب خیلی داغ می تواند به پوست شوک وارد کند و باعث آسیب مویرگ ها شود. قبل از شستن صورت، با یک پد پنبه ای آغشته به روغن زیتون، آرایش را به آرامی پاک کنید.

این امکان تمیز کردن کامل را فراهم می کند. برای شستشوی صورت باید از انگشتان یک دست استفاده کرد. برای ایجاد کف، دستان خود را به هم بمالید.

این به فعال سازی پاک کننده کمک می کند. یک حرکت دایره ای با نوک انگشتان خود در تمام طول صورت و گردن انجام دهید. باعث بهبود جریان خون در بدن می شود.

شستن صورت جزء ضروری مراقبت از پوست شماست. برای بهترین نتیجه، صورت خود را با استفاده از شستشوی صورت روغن درخت چای توسط mars by ghc بشویید. این بهترین شوینده صورت برای مردان است و روی اکثر انواع پوست به طرز شگفت انگیزی عمل می کند.