شکلات آلمانی در پایداری روابط اتحادیه اروپا موثر است

میزان شکر در شکلات نیمه شیرین هرگز بیشتر از شکلات آلمانی نیست زیرا همیشه کمتر از 50 درصد قند دارد در حالی که شکلات شیرین بیش از 50 درصد قند دارد.

به خاطر داشته باشید که محتوای کاکائو همیشه در شکلات تیره در مقایسه با شکلات های نیمه شیرین بیشتر است.

علاوه بر شکر و دانه های کاکائو، شکلات شیرین شامل کره کاکائو، وانیل و یک امولسیفایر برای طعم دادن است.

چیزی که شکلات نیمه شیرین را خاص می کند این واقعیت است که دارای تعادل مناسب شکلات و شیرینی است که آن را به اندازه کافی همه کاره می کند تا در انواع دستور العمل ها اضافه شود.

شکلات تلخ و شیرین حاوی قند کمتری نسبت به شکلات نیمه شیرین است، به همین دلیل نام آن به این شکل است.

شکلات نیمه شیرین حاوی 35 درصد پودر کاکائو است در حالی که شکلات تلخ حاوی کاکائو بیشتری است، حداقل 50 درصد کاکائو.

شکلات

در بسیاری از کشورها، شکلات تلخ و شکلات تلخ به جای هم استفاده می شود.

به عنوان مثال، در اروپا شکلات تلخ و شیرین به سادگی به عنوان شکلات تیره شناخته می شود، زیرا رنگ تیره و تیره تری نیز دارد.

وقتی نوبت به پخت می رسد، هر دو نوع شکلات را می توان به جای هم استفاده کرد.

اگر در دستور پخت شما شکلات نیمه شیرین نیاز است و شما یکی ندارید، می توانید از شکلات تلخ یا تلخ استفاده کنید و کمی شکر بیشتری به آن اضافه کنید تا متعادل شود.

مردم اغلب شکلات نیمه شیرین را با شکلات شیرین اشتباه می گیرند، اما باید توجه داشت که شکلات شیرین بیش از هر نوع شکلات دیگری شیرین است.

اگر قصد دارید از شکلات شیرین به عنوان جایگزین شکلات نیمه شیرین استفاده کنید، باید ½ قاشق غذاخوری شکر را در هر اونس شکلات اضافه کنید.

شکلات شیرین که به نام شکلات پخت شیرین نیز شناخته می شود، اولین بار توسط ساموئل آلمانی ساخته شد تا نانوایان را در مرحله مخلوط کردن شکلات با شکر نجات دهد.