شیرآلات بهداشتی گلسار که طلا از خود بیرون می دهد

طرح‌ ها، سبک‌ ها، پوشش‌ ها و ویژگی‌ های مختلف شیرآلات بهداشتی گلسار به شما این امکان را می‌دهد که فضای خود را بپوشید و شخصی‌سازی کنید.

همه شیرهای سینک حمام با هر سینک کار نمی کنند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید شیری که انتخاب می کنید متناسب با سینک یا لگن شما باشد.

حفاری های استاندارد شیر آب مرکزی، تک سوراخ یا گسترده هستند.

شیرهای سانترست 4 اینچی برای دستشویی با سه سوراخ ساخته می شوند و دسته هایی با فاصله 4 اینچ از هم دارند.

آنها یک دهانه و دستگیره را روی یک واحد پایه ترکیب می کنند. برخی از شیرهای سانترال ممکن است دارای دو دسته باشند که روی صفحه 6 اینچی نصب شده اند.

یک شیر حمام تک سوراخ می تواند یک دسته یا دو دسته داشته باشد. اگر سینک شما قبلاً برای سوراخ های اضافی سوراخ شده است، از یک صفحه اختیاری برای پوشاندن آنها استفاده کنید.

شیرآلات
این شیرهای بلندتر به منظور تکمیل سینک ظرفشویی هستند که بالاتر از سایر انواع سینک قرار می گیرند. شیرهای سینک ظرفشویی معمولاً با یک دسته تک و چند منظوره عرضه می شوند.

گزینه‌های شیر حمام دیواری برای حوض‌های فوق‌العاده و مستقل که برای دسترسی بیشتر به دهانه‌ای بلند نیاز دارند، در دسترس هستند.

آنها با حوضچه هایی که سوراخ دارند کار نمی کنند. شیرهای دیواری برای نصب نیاز به شیر دیواری و تخلیه مجزا دارند.

مطمئن شوید که دهانه دهانه به اندازه کافی بلند است تا فضای کافی حوضچه وجود داشته باشد. بررسی کنید که سینک به اندازه کافی عمیق باشد تا از پاشیدن آب روی زمین یا میزهای شما جلوگیری کند.

شیرهای حمام گسترده با حوضچه های سه سوراخ کار می کنند. آنها دارای سه قطعه مجزا، دو دسته و یک دهانه هستند و فاصله بین دسته ها بین 6 تا 16 اینچ است.

رنگ شیر آب خود را هماهنگ کنید و با بقیه وسایل و لوازم حمام خود تمام کنید. یک شیر آبشار کرومی به خوبی با طراحی های مدرن خانه جفت می شود. یا با شیرهای حمام مشکی بیانیه بدهید.