شیشه عینک ملورین که در شب نورانی می شود

با شیشه عینک ملورین یک نسخه قوی از لنز ضخیم تر داشته باشید. در مقابل، ما انواع بسیاری از لنزهای عینک را ارائه می دهیم که از پلاستیک با شاخص یا پلی کربنات ساخته شده اند که ضخامت لنز را برای راحتی بیشتر و ظاهری بهتر کاهش می دهند.

پلاستیک های شاخص سبک وزن و نازک تر از اکثر پلاستیک ها هستند. Essilor لنزهای hi-index 1.67 و 1.74 را ارائه می‌کند که نازک‌تر و سبک‌تر با زیبایی‌شناسی جذاب‌تر برای راحتی بیشتر و جلوه بهتری هستند.

لنزهای پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و سبک تر از لنزهای پلاستیکی معمولی هستند.

عدسی‌های عینک ما 20 درصد نازک‌تر و 30 درصد سبک‌تر از لنزهای پلاستیکی استاندارد هستند، در عین حال فوق‌العاده سخت هستند و شکستن آن بسیار سخت است.

پس از مواد، سازندگان لنز ما طراحی و عملکرد هر نوع عدسی عینک را در نظر می گیرند. آیا پوشنده نیاز به دیدن آنها از دور یا نزدیک دارد؟

آیا ما یک مشکل بینایی مانند آستیگماتیسم را اصلاح می کنیم؟ در اینجا فقط برخی از طرح‌های لنز برای برآوردن نیازهای بینایی آورده شده است.

شیشه

لنزهای تک دید: برای یک قدرت کانونی ثابت برای اصلاح یک وضعیت دید منفرد ساخته شده اند.

لنزهای پیشرونده: بیش از یک وضعیت بینایی را تصحیح می کنند، با قدرت کانونی که از بالا به پایین “پیشرفت” می کند بدون اینکه خط قابل مشاهده ای آنها را از هم جدا کند.

لنزهای مقعر: برای درمان نزدیک بینی یا نزدیک بینی استفاده می شود. شکل لنز مقعر (در لبه ضخیم تر، در وسط نازک تر) است تا پرتوها را به سمت بیرون خم کند.

لنزهای پلاس: برای درمان دوربینی یا دوربینی استفاده می شود. شکل عدسی محدب است (در وسط ضخیم تر، در لبه نازک تر) تا پرتوها را به داخل خم کند.

عدسی‌های استوانه‌ای: برای آستیگماتیسم‌ها یا زمانی که قرنیه چشم بیضی است، به جای گرد طراحی شده‌اند. عدسی استوانه ای رایج ترین راه برای اصلاح آستیگماتیسم است.