شیلنگ گاز cng در صحنه جرم وزیر را متهم به قتل کرد

Pipitone و Beccari [7] اثرات تزریق ترکیبی بنزین و CNG را در یک موتور اشتعال جرقه ای تنفس طبیعی با تزریق بنزین و CNG در منیفولد ورودی بررسی کردند.

آنها روند ضربه سوخت مخلوط را مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که نسبت به بنزین کمتر است و زمان جرقه کمتر عقب افتاده است.

زمان اشتعال پیشرفته و نسبت هوا به سوخت استوکیومتری منجر به بهبود راندمان حرارتی در حدود 10-27٪ در مقایسه با حالت بنزینی می شود.

شیلنگ گاز cng را می توان برای انتقال گاز به راحتی تهیه کرد.

دلپچ و همکاران [8] اثرات تزریق ترکیبی بنزین و متان در یک موتور اشتعال جرقه ای توربوشارژ با تزریق بنزین و متان در منیفولد ورودی بررسی شد.

آنها نسبت تراکم موتور پایه را از 9.5 به 11.5 افزایش دادند.

نتیجه گیری شد که به دلیل راندمان حرارتی بالاتر با توجه به حالت بنزین و راندمان حجمی بالاتر با توجه به حالت CNG، گشتاور خروجی برای حالت تزریق ترکیبی بالاتر است.

اوبیولز و همکاران اثرات تزریق مخلوط بنزین و CNG در یک موتور اشتعال جرقه ای توربوشارژ با تزریق مستقیم بنزین در داخل سیلندرها و تزریق پورت CNG در منیفولد ورودی بررسی شد.

آنها صندلی های شیر را برای جلوگیری از فرسایش در بارهای حرارتی بالا تقویت کردند.

آنها به این نتیجه رسیدند که با تزریق ترکیبی بنزین و CNG، گشتاور خروجی موتور بیشتر از حالت های بنزین و CNG است.

مومنی موحد و همکاران.

یک مطالعه تجربی بر روی یک موتور توربوشارژ انجام داد.

آنها نشان دادند که چگونه برخی از مشکلات حالت بنزین مانند تاخیر در زمان اشتعال برای جلوگیری از ضربه و مخلوط غنی هوا-سوخت برای محافظت از اجزاء را می توان با تزریق ترکیبی بنزین و CNG حل کرد.

نتایج به وضوح نشان می دهد که تزریق ترکیبی راندمان حرارتی را در مقایسه با حالت بنزینی بهبود می بخشد.

از طرفی برخی از مشکلات حالت CNG مانند فشار زیاد سیلندر و اتلاف حرارت به مایع خنک کننده موتور در تزریق همزمان بنزین و CNG قابل حل است.