صف عظیم برای دریافت کفش مردانه تبریز در لندن جنجال به پا کرد

هدف مطالعه حاضر ادغام وضعیت هنر با پیشنهاد یک مطالعه ارزیابی اثرات زیست محیطی، بر اساس روش استاندارد LCA، با تمرکز بر SC از کفش های چرمی کلاسیک است.

این را می توان یک تحلیل دروازه به دروازه، شامل تمام مراحل و ذینفعان از کشتارگاه و حفاظت از پوست تا تولید کفش در نظر گرفت.

کفش مردانه تبریز در بازار با تنوع بسیار زیادی موجود است.

ده مقوله مختلف محاسبه شده از طریق روش ارزیابی تاثیر نقطه میانی ILCD 2011 برای شناسایی نقاط داغ محیطی SC مورد تجزیه و تحلیل، برای شبیه سازی سناریوهای مختلف و پیشنهاد فرصت های ممکن برای کاهش اثرات منفی استفاده شده است.

چندین نوآوری و پیشرفت نسبت به کاستی‌های موجود در این زمینه را می‌توان شناسایی کرد: (1) این مطالعه بر روی کفش‌های چرمی کلاسیک تمرکز دارد، در حالی که مطالعات موجود عمدتاً به گونه‌های دیگر مانند کفش‌های دویدن، کفش‌های گاه به گاه، کفش‌های کتانی و غیره مربوط می‌شود.

(2) موجودی LCA حاضر با توجه به کل SC (به جز مرحله کشاورزی) بسیار دقیق است، در حالی که در مطالعات ادبیات، ساده‌سازی‌های عمده به‌ویژه در مواد کفش مشاهده شده است، با اثرات منفی اجتناب‌ناپذیر بر قابلیت اطمینان نتایج.

(iii) مجموعه کوچکی از شاخص‌ها معمولاً در مطالعات LCA موجود (مثلاً فقط پتانسیل گرم شدن کره زمین) اتخاذ می‌شود، در حالی که در حال حاضر ده دسته‌ی تأثیر را در نظر می‌گیرند که دیدگاه جامعی در مورد تأثیرات زیست‌محیطی و علل آن دارند.

(IV) به عنوان یک نظر کلی، این مطالعه برای برجسته کردن اهمیت داشتن دیدگاه کامل در مورد SC برای پیگیری موثر پایداری زیست محیطی، به ویژه در بخش‌های تولید مد و کفش، ضروری است.

بقیه مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است.

بخش 2 مواد و روش برای مطالعه LCA را با جزئیات کامل در مورد داده های موجودی مورد استفاده برای ارزیابی و توصیف مرحله ارزیابی تأثیر چرخه حیات ارائه می کند.

بخش 3 تفسیر نتایج به‌دست‌آمده را گزارش می‌کند، بخش 4 سناریوهای مختلف تولید جایگزین را مقایسه می‌کند و شامل بحثی در مورد مزایای مرتبط است.

در نهایت، در بخش 5 برخی از نتیجه گیری ها و پیشنهادات برای کارهای آینده گنجانده شده است.