عروس چینی با سس چیلی تای کاله در غذا همسرش را وادار به خرید طلا کرد

برخی تحقیقات نشان می دهد که کپسایسین موجود در سس چیلی تای کاله ممکن است نقش کلیدی در تنظیم حرارت ایفا کند، فرآیندی که به حفظ دمای داخلی بدن شما کمک می کند.

کپسایسین موجود در فلفل چیلی ممکن است باعث تعریق شما شود که در صورت احساس گرما بیش از حد می تواند به خنک شدن بدن شما کمک کند.

هوس های غذایی در دوران بارداری رایج است و 50 تا 90 درصد زنان باردار در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد.

طبق یک مطالعه شامل 635 زن باردار، شیرینی‌هایی مانند شکلات، بستنی و دسرها رایج‌ترین اقلامی بودند که هوس می‌کردند.

با این حال، غذاهای تند یکی دیگر از هوس های رایج است. در واقع، در همین مطالعه، حدود 3.3 درصد از زنان نیز هوس خوردن غذاهای تند مانند کاری، فلفل قرمز و ادویه جات را گزارش کردند.

اگرچه کاملاً مشخص نیست که چه چیزی باعث میل به غذا در دوران بارداری می شود.

محققان بر این باورند که ممکن است ترکیبی از تغییرات هورمونی، کمبود مواد مغذی و برخی مواد یا ترکیبات موجود در غذاهای مورد نظر باشد.

سس

بسیاری از زنان در دوران بارداری هوس خوردن غذاهای تند دارند. این هوس ممکن است به عواملی مانند تغییرات هورمونی، کمبود مواد مغذی و ترکیبات موجود در غذاهای تند نسبت داده شود.

اگر احساس ناراحتی می‌کنید یا دوره‌ای از افسردگی را تجربه می‌کنید، افزودن چند غذای تند به بشقاب‌تان ممکن است مفید باشد.

این به این دلیل است که کپسایسین ممکن است کمی احساس لذت بدهد.

این ترکیب گیاهی که محرک محسوب می‌شود، ممکن است با ایجاد احساس سوزش دردناک هنگام خوردن یا قرار گرفتن در معرض پوست عمل کند.

بدن شما با ترشح اندورفین به این درد پاسخ می دهد که گیرنده های مواد افیونی بدن شما را فعال می کند و باعث احساس لذت می شود.

برخی تحقیقات نشان می دهد که اختلالات در سطح اندورفین ممکن است با افسردگی و سایر شرایط مانند اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) مرتبط باشد.