قابلمه استیل زوپینی و نوزاد پیدا شده در آن

ست 10 تکه ظروف تمام روکش D5: D5 نسخه 5 لایه ست تمام روکش است که بهترین رتبه بندی کلی من را به دست آورد.

عملکرد خوبی داشت – در واقع، ثابت کرد که به اندازه مجموعه سه لایه برنده یک سرمایه گذاری فوق العاده است – اما من در نهایت آن را حذف کردم زیرا هزینه آن 200 دلار بیشتر از 3 لایه گران قیمت بود.

مجموعه ظروف آشپزی از جنس استنلس استیل Farberware Classic Traditions: مشتاق بودم این ست مقرون به صرفه را امتحان کنم.

متأسفانه، در آزمایش‌های من عملکرد خوبی نداشت – و چون در زمان انتشار این مقاله با قیمتی مشابه با Cuisinart ارائه شد، احساس کردم که باید قطع شود.

ساختار قابلمه استیل زوپینی 3 لایه نیست، به این معنی که به طور یکنواخت گرم نمی شود و دسته های تابه به اندازه کافی محکم به نظر من نمی رسد.

ست ظروف آشپزی 10 تکه از جنس استنلس استیل سه لایه Tramontina با درب شیشه ای: من همچنین به آزمایش این ست 10 تکه از Tramontina فکر کردم، اما در نهایت تصمیم گرفتم آن را مخالفت کنم زیرا به طور گسترده در دسترس نیست.

نحوه انتخاب بهترین مجموعه ظروف استیل ضد زنگ
هنگام خرید یک مجموعه ظروف آشپزی جدید، غرق شدن بسیار آسان است – در نهایت، این یک سرمایه گذاری بزرگ است.

برای پیچیده‌تر کردن اوضاع، بازار فولاد ضد زنگ مملو از گزینه‌هایی است که اکثر آنها دارای توضیحات مشابهی هستند (و حتی اکثر آنها در نگاه اول یکسان به نظر می‌رسند).

برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد آنچه در هنگام خرید فولاد ضد زنگ در نظر بگیرید، از تخصص تستر 30 ساله تجهیزات آشپزخانه شارون فرانکه و سرآشپز حرفه ای مهسا کاظمیفر استفاده کردم.