له کردن تانک جنگی اسباب بازی با عبور خودرو امکان پذیر نیست

اسباب‌بازی‌ها شما را نزدیک‌تر می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا با همسالان، سایر کودکان، خواهر و برادر و والدین پیوند برقرار کنید. 

بیایید تصور کنیم فرزندمان و فرزندان همسایه‌ها روی ترامپولین می‌پرند، در یک استخر باغ شنا می‌کنند یا از سرسره پایین می‌روند. 

چنین لحظاتی خاطرات فراموش نشدنی را هم برای فرزندانمان و هم برای ما  والدین  ایجاد می کند. در حین بازی است که کودک ما برای اولین بار موانع را می شکند، از منطقه امن خود خارج می شود تا به دوستش بگوید:

“تو ماشین خوبی داری، می توانم سوار شوم؟!” یا “من تو آشپزخونه برات یه چیزی درست میکنم!” همه این فعالیت ها با رضایت زیاد، شادی و صداقت کودکانه همراه است. 
ارزش آن را دارد که در مورد تانک جنگی اسباب بازی فکر کنید که تمرکزشان بر ادغام کودکان برای ایجاد و سپس تقویت این پیوند است. 

اسباب‌بازی‌های ایده‌آل آشپزخانه، استخر شنا، ترامپولین، زمین بازی کوچک، خانه‌ها، سبد توپ، تور یا جعبه شنی است. خوب، بنابراین ما می دانیم که یکپارچگی حسی چیست و اسباب بازی ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند تا به عنوان حسی طبقه بندی شوند.

ما آگاه هستیم که آنها بر ایجاد روابط و ارتباطات تأثیر می گذارند. وقت آن است که به کیفیت نگاه کنید تا در نهایت بهترین محصول را برای فرزندتان انتخاب کنید.
ابتدا اسباب بازی باید محکم و بادوام باشد. این به جنبه مهم دیگری نیز مرتبط است: استفاده از آن باید ایمن باشد. اگر محصول دارای کیفیت مشکوک باشد، نمی تواند برای بیماران ما بی خطر باشد.

اداره رقابت و حمایت از مصرف کننده در مجموع 728 اسباب بازی را بازرسی کرد که در 260 مورد (35.7 درصد) تخلف یافت. این نشان می دهد که هر سوم اسباب بازی الزامات را برآورده نمی کند و می تواند به کودک ما آسیب برساند.

بنابراین قطعاً بهتر است یک اسباب‌بازی با نام تجاری اثبات شده با سال‌ها تجربه در بازار و بدون شک محکم، بادوام و ایمن بخرید تا سه اسباب‌بازی ارزان‌تر با کیفیت پایین.
بهترین کار این است که اسباب بازی توسط کودک انتخاب شود یک هدیه از دست رفته می تواند به سرعت در گوشه ای قرار گیرد و آن رویایی به مورد علاقه تبدیل شود.

از آوردن فرزندتان به فروشگاه یا نشان دادن امکانات موجود در وب سایت به آنها نترسید. نشان دهید که فقط یک اسباب بازی را انتخاب می کنید و به کودک نوپا کمک کنید تا مشکلات را برطرف کند.

در مورد اختلالات یکپارچگی حسی، لازم است با یک متخصص مشورت کنید که به چه حسی توجه شود این به انتخاب و تمرکز بر رشد مناسب کودک کمک زیادی می کند.
اسباب‌بازی‌ها سرگرمی بسیار خوبی هستند، بلکه باعث رشد کودکان ما نیز می‌شوند. با ارائه بهترین محصولات به آنها، به سلامت و رفاه آنها کمک می کنیم، مهارت های بین فردی را توسعه می دهیم و نشان می دهیم که چقدر آنها را دوست داریم.