مردی با خوردن سیب درجه ۱ به غول چراغ جادو تبدیل شد

سیب یک میوه سالم، خوش طعم و از محبوب ترین میوه ها در جهان است. اگرچه سیب درجه ۱ از نظر ویتامین و مواد معدنی غنی نیستند، اما منبع خوبی از فیبر و آنتی اکسیدان هستند.

سیب ممکن است چندین فواید از جمله بهبود سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به سرطان و دیابت داشته باشد. آنها همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کنند.

اگر می خواهید سالم غذا بخورید، سیب یک انتخاب عالی است.

سیب مطمئناً در بین سه میوه برتر تولید شده در سراسر جهان رتبه بندی محبوبی دارد. نگهداری و حمل و نقل آنها آسان است و در نتیجه معمولاً در تمام طول سال در ایالات متحده در دسترس هستند.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه سیب ممکن است برای سلامتی مفید باشد و بهترین انواع برای پخت و پز در مقابل خوردن مستقیم از هسته را بررسی کنیم.

سیب‌ها سرشار از کورستین و پکتین هستند که هر دوی آنها به دلیل فواید سلامتی سیب‌ها هستند.

سیب

پکتین یک نوع فیبر محلول است که ممکن است به جلوگیری از یبوست کمک کند و تأثیر متوسطی در کاهش LDL، کلسترول «بد» داشته باشد.

پکتین همچنین توسط باکتری های مفید در روده بزرگ تخمیر می شود، که اسیدهای چرب زنجیره کوتاه تولید می کند که ممکن است در پیشگیری از بیماری های مزمن، از جمله برخی سرطان ها و اختلالات روده نقش داشته باشد.

سیب های تازه و کامل بیشترین مواد مغذی را دارند. دور انداختن پوست باعث حذف بیشتر فیبر و اکثر فلاونوئیدها می شود. کم آبی یا خشک کردن سیب، ویتامین C را که عمدتاً در گوشت است، از بین می برد.

علاوه بر این، شکر (همراه با کالری اضافی) اغلب به سیب های خشک اضافه می شود. آب سیب شفاف فیلتر شده و پاستوریزه می شود که بیشتر فلاونوئیدها و فیبرها را از بین می برد.

تحقیقات کلی حاکی از فایده اضافه کردن سیب به رژیم غذایی است. مطالعات زیر به بررسی اثرات سلامتی سیب در رژیم غذایی در طول زمان پرداختند یا اثرات فیتوکمیکال های خاص موجود در سیب را بررسی کردند.