مردی با گونی کنفی سنگری برای خانه اش پرده درست کرد

خرید گونی کنفی سنگری به شما ثابت می کند که کنف نسبت به سایر محصولات تولید کننده الیاف دوستدار محیط زیست است.

سرعت رشد بالایی دارد و نیازی به مواد شیمیایی ندارد. همچنین فیبر بیشتری در واحد سطح تولید می کند، بنابراین بهتر از پنبه است.

کیسه ها محکم هستند زیرا استحکام کششی الیاف چندین برابر بهتر از پنبه است.

آیا حاملی می خواهید که در شرایط بیرونی پایدار باشد؟ کنف در برابر قالب و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است، بنابراین در محیط های خشک و مرطوب یک انتخاب عالی است.

علاوه بر این، خواص ضد باکتریایی آن مانع رشد باکتری ها می شود.

الیاف مصنوعی موجود در بازار امروز حاوی مواد پتروشیمی مبتنی بر پلیمر بسیار سمی است. علاوه بر این، فرآیند تولید شامل سوزاندن منابعی مانند زغال سنگ و نفت خام است که منجر به تخلیه می شود.

گونی

کیسه های کنف بدون سم هستند زیرا تحت چنین روش هایی قرار نمی گیرند. بنابراین آنها برای سلامتی و محیط زیست شما ایده آل و ایمن هستند.

گاهی اوقات، تولید کنندگان الیاف را با ابریشم یا پنبه مخلوط می کنند. بنابراین کالاهای تولید شده همه کاره هستند. می تواند کوله پشتی، کیف پول، کیف مسافرتی و حتی کیسه بسازد.

کشت کنف گران نیست. علاوه بر این، مرحله رشد دوره کوتاهی طول می کشد. تولید محصول نهایی با سرمایه اندک امکان پذیر است، بنابراین در دسترس بودن آنها با قیمت های مقرون به صرفه است.

می توان محصول را با الگوهای مختلف و طیف هنری ساخت. با یک کیسه کنفی، مطمئناً استثنایی خواهید بود. طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کیسه های کنف معمولاً هنگام شستشو جمع نمی شوند. به راحتی می توانید آنها را در خانه با دست بشویید. شما فقط از مواد شوینده یا صابون ارگانیک استفاده خواهید کرد.

با این حال، باید از استفاده از برخی مواد شوینده مانند انواع ظرفشویی خودداری کنید زیرا ممکن است دارای مواد شیمیایی نامناسب برای فیبر باشند.