چینی آلات بهداشتی لوتوس یکی از ابزار ماساژ درمانی می باشد

وان های چینی آلات بهداشتی لوتوس لوکس ترین گزینه هستند. آنها وان های خیساندنی بزرگ و مستقل هستند و معمولاً یک قطعه حمام هستند.

به‌طور سنتی وان‌های باغ در بیرون قرار می‌گرفتند. با این حال، آنها اکنون یک گزینه داخلی همه کاره هستند که می تواند دارای پله باشد، بالا یا زیر زمین باشد یا جت های گردابی نصب شده باشد.

می توانید وان باغ را در حمامی مانند آبگرم که در آن فضا مشکلی ندارد نصب کنید. به دوش بخار، سر دوش آبشاری، بخاری حوله ای و شومینه حمام فکر کنید.

وان جت دار را می توان در هر یک از وان های ذکر شده در بالا یافت. آنها مانند جکوزی جت هایی دارند که عضلات دردناک را ماساژ می دهند و تسکین می دهند. دو نوع وان جت دار وجود دارد: وان گردابی و وان هوا.

وان حمام گردابی سبکی است که بیشتر مردم می شناسند. جت‌ های آن‌ ها جریان‌ های آب را پرتاب می‌کنند که هیدروماساژ هدفمندی را ارائه می‌کند که می‌تواند درد و فشار عضلانی را تسکین دهد.

چینی

جت های هوا برای ایجاد حس حباب، هوای فشرده را شلیک می کنند. کمتر برای ماساژ و بیشتر برای آرامش است.

مشکلات اصلی وان های جت شده هزینه و تمیز کردن است. نصب آنها گرانتر و دشوار است و تمیز کردن آنها تلاش بیشتری می کند.

لوله‌های یک وان گردابی باید چندین بار با پاک‌کننده‌های قدرتمند شسته شوند و هر جت باید به‌صورت دستی با برس‌های مویی قوی تمیز شود.

پاک کننده های مناسب را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ویژگی های گرداب انتخاب کنید.

علاوه بر شکل ها، اندازه ها، ویژگی ها و نصب، مواد وان حمام می تواند متفاوت باشد.

وان های اکریلیک با گزینه های طراحی بسیار بادوام هستند. این یک گزینه غیر متخلخل و مقاوم‌تر از فایبرگلاس است، اما تمام معایب جایگزین ارزان‌تر از جمله تاب برداشتن را دارد.