کشف حوله تن پوش گلبافت با قدمت 1000 ساله

قیمت حوله تن پوش گلبافت بسیار مناسب است و کسانی که قصد خرید حوله دارند می توانند از این حوله استفاده کنند.

Modal که کمتر رایج است، اگرچه محبوبیت بیشتری پیدا می کند، از سلولز درختان راش ساخته می شود.

این ماده حدود 50 درصد بیشتر از پنبه جذب می شود و با گذشت زمان محو نمی شود و به همین دلیل گزینه ای عالی برای حوله های حمام است.

از نرم کننده های پارچه صرف نظر کنید روی حوله‌های شما اثری باقی می‌گذارند که جذب آن‌ها را کمتر می‌کند. حوله‌های پنبه‌ای مصری شما می‌توانند به اندازه حوله‌های پلی استر 3 دلاری شما خراب شوند.

با سرکه بشویید ماهی یک بار یک فنجان را با حوله های خود در محل شستشو قرار دهید سرکه روغن های بدن و باقی مانده صابون را که باعث می شود حوله ها کمتر جذب شوند را از بین می برد. همچنین بوها را منفجر می کند.

به قلاب حوله «نه» بگویید حوله هایی که روی قلاب آویزان می شوند، کندتر از حوله های آویزان شده روی میله ها خشک می شوند. حوله های دیر خشک شونده کپک و باکتری.

حوله

آنها را اتو نکنید بله، برخی افراد حوله های خود را اتو می کنند این بد است زیرا اتو کردن حلقه‌های پارچه را خرد می‌کند و جذب کمتری می‌کند.

همچنین بد است زیرا اتو کردن حوله ها کمی زیاد است راستی حوله اتو کن ها یه سرگرمی داشته باش.

ماندگاری کتانی حوله حمام آنقدر که فکر می کنید طولانی نیست حوله ها مانند بالش یکی از آن وسایل خانگی هستند که ظاهر خوبی دارند اما ممکن است در واقع حاوی باکتری باشند.

اگر حوله‌های شما بوی خفیف زیرزمین را دارند حتی پس از شستن  وقت آن است که آن را پرتاب کنید.

در حالی که می‌توانید با پرهیز از نرم‌کننده‌ها و خشک نشدن روی قلاب‌ها، عمر یک حوله حمام ارزان قیمت را افزایش دهید، بهتر است از حوله‌های باکیفیت و بادوام شروع کنید که به سرعت خشک می‌شوند.

ما حوله های مورد علاقه خود را برای هر سبک و بودجه ای گردآوری کرده ایم از حوله های وافل دنج گرفته تا حوله های مجلل و مجلل و بهترین مونوگرام های حوله حمام به انتخاب های ما در زیر نگاهی بیندازید و حمام خود را با این حوله های با رتبه برتر بسازید.