کفش کشتی نایک تزئین شده با طلا بر پای حسن یزدانی

کشتی در کفش های من زمانی شروع شد که جوی در 10 سالگی در کلاس چهارم بود، زمانی که در یک تورنمنت کشتی متوجه شد که چهار یا پنج بچه یک جفت کفش کشتی با هم دارند.

او از پدرش پرسید که چرا این بچه ها باید این کار را انجام دهند و پدرش، جو پدر، به جوی گفت که این بچه ها قادر به خرید جفت کفش های کشتی خود نیستند.

در طول این مدت، جوی همچنین در مدرسه عبری درس می‌خواند، بنابراین می‌توانست یک بار میتسوا داشته باشد که به یک پروژه اقدام اجتماعی یا یک پروژه میتسوا نیاز دارد.

او می دانست چه کاری می خواهد انجام دهد: جمع آوری کفش کشتی نایک برای بچه هایی که توانایی خرید آنها را نداشتند.

و Wrestle in My Shoes متولد شد.

در حالی که او به مدرسه عبری ادامه نداد یا یک بار میتسوا نداشت، کشتی در کفش های من شروع به کار کرد و به موفقیت بزرگی در سطح جهانی ادامه داد.

بیش از 3000 جفت کفش، بیش از 50 تشک و سایر وسایل کشتی در سراسر جهان اهدا شده است.

جدیدترین کمک های مالی بزرگ، کفش ها و تشک های کشتی به پورتوریکو بوده است، که باشگاه های سراسر نیوجرسی را به عنوان محل جمع آوری کفش های کشتی درگیر می کرد.

“ما هر کاری که لازم است برای کمک کردن و بهترین چیز برای همه انجام می دهیم.

” نگرش جوی نسبت به کمک به دیگران کاملاً مناسب بیانیه چشم انداز The Citadel است: “دستیابی به تعالی در آموزش و توسعه اصولگرایان”.

رهبران، و همچنین ارزشهای اصلی آنها یعنی افتخار، وظیفه و احترام.

هنگامی که از جوی پرسیده شد که بیشتر از همه در مورد تجربه کالج خود منتظر چه چیزی است، جوی هیجان زده است که تعادل بین دانشگاهیان، مسئولیت های کادت، ROTC و کشتی دسته اول را بیابد.

ما برای جوی آرزوی موفقیت داریم زیرا او به جامعه کشتی کمک زیادی کرده است و بزرگترین و قدیمی ترین ورزش جهان را تبلیغ می کند!