کود مرغی شرکتی را با یک لیوان آب به عنوان معجون انرژی زا استفاده کنید

کود مرغی کیسه ای و کود مرغی شرکتی را می توان در هر زمان استفاده کرد. درختان و درختچه ها معمولاً در بهار کوددهی می شوند.

تخت گل و سبزیجات در بهار و به طور مکرر در طول فصل رشد کوددهی می شوند. برای مقادیر خاص، دستورالعمل های روی برچسب را دنبال کنید.

در صورت استفاده از کود دامی کمپوست شده، زمان بسیار محدودتر است. برای محصولاتی که میوه با خاک تماس ندارد، مانند گوجه فرنگی یا لوبیا، کود دامی باید حداقل 90 روز قبل از برداشت استفاده شود.

برای محصولاتی که با خاک تماس دارند، تمام سبزیجات ریشه، توت فرنگی و سبزیجات برگدار باید حداقل 120 روز قبل از برداشت کود مصرف شود.

با شمارش معکوس از تاریخ برداشت مورد انتظار، این به کاربرد اواخر زمستان یا اوایل بهار برای اکثر مکان‌ها تبدیل می‌شود. 45 پوند کود کهنه در هر 100 فوت مربع بمالید.

کود

مهم نیست از چه نوع کود مرغی استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن را به طور یکنواخت در خاک بمالید. و به یاد داشته باشید که همیشه هنگام دست زدن به کود از دستکش استفاده کنید.

کود مرغی یک کود آلی است که از جوجه ها به دست می آید. به طور معمول سرشار از نیتروژن و سایر مواد مغذی است که آن را به یک کود موثر برای باغ ها، حیاط ها و محصولات کشاورزی تبدیل می کند.

یک برآورد سطح نیتروژن و فسفر در کود مرغی را دو برابر سایر کودهای مزرعه نشان می دهد.

در واقع، این کود به یک کود محبوب برای باغ‌های خانگی و مزارع تجاری تبدیل شده است زیرا می‌تواند رشد و عملکرد گیاهان را بهبود بخشد.

با توجه به فراگیر بودن جوجه ها در اکثر نقاط، کود مرغی نیز نسبتاً آسان است. با این حال، کود مرغی نیز ممکن است حاوی باکتری های مضر باشد و باید با احتیاط از آن استفاده کنید.

در حالی که کود مرغی دارای طیف گسترده ای از کاربردها است، اگر به درستی مدیریت نشود، نگرانی های زیست محیطی ایجاد می کند.